Илон Мъск призова конкурентите му да се завърнат в “Туитър”

Милиардерът отрече информациите, че ще внася коли на Tesla от Китай в САЩ

,
Илон Мъск

Getty Images

И лон Мъск отправи призив към автомобилните производители да продължат да дават пари за реклама в “Туитър”, социалната мрежа, която закупи наскоро.

Ще се постараем да бъдем максимално обективни”, заяви милиардерът по време на конференция с рекламодатели и инвеститори в Сан Франциско.

Тя бе излъчена пряко от “Туитър”.

Малко, след като основателят и шеф на Tesla най-накрая финализира сделката по придобиване на платформата, една след друга големи компании се изтеглиха от “Туитър”. Началото постави General Motors, последван от Audi USA, Volkswagen, Stellantis с щатските си брандове Dodge, Ram, Jeep и европейските FIAT, Peugeot и Alfa Romeo…

Всички те заявиха, че временно преустановяват рекламната си дейност, като ще продължат да следят как се развива “Туитър”. Неизказаният подтекст е, че те просто не искат да финансират пряк конкурент, който при това може да е в по-добра позиция в мрежата по отношение на позиционирането и т.н.

Мъск призна, че финансовото състояние на придобината от него компания е далеч от цветущо. Той дори не изключи фалит. Вече започна процес на уволнение на половината служители.

Същевременно Мъск отрече тиражираната информация, че Tesla ще внася в САЩ произведени в Китай свои автомобили. Според него това не отговаря на истината.

А според публикациите в Поднебесната импария има отслабено търсене към коли на щатския бранд, докато точно обратното се случва в САЩ, където за някои варианти се чака повече от година. Служители на Tesla проучвали казуса дали ще има проблем с вноса на определени части и компоненти от Китай в САЩ.

А по-евтината местна валута спрямо долара също карала Мъск и компания да се замислят за изкусителната възможност. Милиардерът обаче отрече това.

Stellantis General Motors реклами Twitter Илон Мъск Tesla