Снежната топка се завъртя, и VW спира рекламата в Twitter

Вчера стана ясно, че този ход е предприел американското подразделение на Audi

Пламен Георгиев,
Volkswagen производство

Volkswagen

П рез последния месец новините, свързани с Илон Мъск, са свързани предимно с Twitter. Това не се приема добре от редица анализатори, които изразиха съмнения за способностите на Мъск за ръководи три изключително големи и успешни компании. Може и да са прави, защото колективният съдебен иск срещу масовите уволнения в Twitter ще държат Мъск доста зает с такива неща, докато Tesla има своите нужди, които трябва да бъдат адресирани.

Към новините, свързани с Twitter и Мъск, сега идва и завъртащата се по склона снежна топка, която ще изтегли не малко рекламодатели от социалната платформа. General Motors бе първият, който спря рекламата си, вчера стана ясно, че Audi America прави същото, а сега идва и логичното продължение (и то няма да е единственото): Volkswagen спира рекламата в социалната мрежа. Но няма да спре връзката с клиентите си през пратформата

Повод за това решение се посочва съобщение от Twitter, че тя ще преразгледа насоките си в областта на рекламата. Но истината може би се крие в логичното предположение, че автомобилните компании няма да финансират индиректно най-големия си конкурент.

По-интересното е, че Volkswagen препоръчва на останалите марки под шапката си също да спрат рекламите до второ нареждане. "Следим ситуацията отблизо и ще вземем решение в зависимост от развитието на ситуацията", се казва в становището на компанията.

Илон Мъск Twitter Volkswagen