Японският G-Class. Всичко за новия Suzuki Jimny

defaultimg

netinfo

П овече от изненадваща е посоката, от която дойде сравнението с Mercedes-Benz G-Class, но новото поколение на Suzuki Jimny копира в голяма степен кубообразната форма на германския модел. Но, докато G-Class прилича само външно с предшественика си, разчитайки на изцяло ново шаси, нов интериор, технологии и повече вътрешен обем, то Jimny наследява немалко от предшественика си.

Новият модел е почти непроменен като размери. Дължината му е намаляла с 50 мм (до 3645 мм), но широчината е нараснала с 45 мм (до 1645 мм), а височината е увеличена с 20 мм (1725 мм). Съществено увеличение от 20 мм има пътният просвет, който вече е 210 мм. Това ще играе съществена роля за всепризнатите офроуд качества на модела, който може да се похвали с ъгъл на заход от 37 градуса и ъгъл на отход от 40 градуса.

Принципната конструкция на модела е запазена: Suzuki Jimny продължава да разчита на рама, което ще рече, че офроуд качествата му са гарантирани. За това ще помогне и AllGrip Pro системата за задвижване на четирите колела, както и понижаващите предавки на раздатъчната кутия. Новата рама с допълнителни усилватели е с 50% по-корава от предходната, но междуосието е непроменено: 2250 мм. Мостовете са по-широки и следата отпред и отзад е увеличена с 40 мм: до 1395 отпред и 1405 мм отзад.

Архаичната кормилна система (като в „Жигула”) е в миналото. В нея е внедрен допълнителен демпфер, за да се омекотят вибрациите във волана. Задните спирачки са барабанни. За задвижването е разработен нов 1,5-литров мотор със 102 к.с., който заменя 1,3-литровия агрегат. Изборът ще е между 5-степенна механична или 4-степенна автоматична кутия.

 y

y

Всичко в купето е аналогово, както трябва да бъде в един истински всъдеход. Такъв, какъвто скоро не се е появявал. Не се заблуждавайте от малката му мощност, тази кола ще може да мине на места, на които 95% от останалите SUV-модели биха се провалили. Дори имаме традиционен лост за смяна режимите на трансмисията, нещо, което не се е виждало в индустрията от десетилетие.

Седалките се позиционирани с 30 мм по-ниско, а бордовете на седалките са със 70 мм по-високи, за да се гарантира опора за тялото. Мястото между двата реда седалки е увеличено с 40 мм, но в жертва е принесен и без това малкият багажник. Обемът му е… 85 литра.

Една от най-големите новости е Suzuki Safety Support, която включва повечето модерни системи за безопасност.

Новият Suzuki Jimny се очаква в България до края на тази година. Аз лично го очаквам с нетърпение, защото истински всъдеход не съм карал от много години.

Пет екрана, 16 колони и 2 камери вместо огледала за новия Audi e-tron

В Русия разработват „летящ автомобил”

KIA Ceed продължава да е основа на успеха (тест драйв)

Източник на статията: Vesti.bg

Сузуки Джимни Сузуки Suzuki Suzuki Jimny