В края на миналата година се проведе онлайн събитието Ford Horizon, на което подробно бе представен Mach-E пред европейските журналисти. Horizon е доста описателно, тъй като с Mach-E започва новото летоброене за Ford в Европа, която трябва да стане изцяло електрическа марка в следващите няколко години.
В сряда вечер Ford Mustang Mach-E бе официално представен в София, а домакините са похвалиха, че това е и дебют на модела за Източна Европа. Дебют за Източна Европа отбеляза и Ford Mustang Mach 1, който е пълна противоположност на електрическия си съименник: тук имаме добре познатия V8 двигател, страхотен звук, ръчна скоростна кутия и 485 к.с. върха задната ос!
Но без съмнение звездата е Mustang Mach-E, който компанията не може да насмогне да произведе в достатъчно количество. За това вина има и недостига на чипове, но няма да навлизам в тази тема. Факт е, че Mаch-E изглежда много добре на живо и има изключителен потенциал на пазара на електрически автомобили.
Електрическият Ford Mustang Mach-E идва в Европа с до 610 км пробег
Моделът се предлага с батерии с капацитет 68 и 88 kWh. Моделът може да се поръча както със задно, така и със задвижване на четирите колела. Като динамика най-впечатляващ е Mach-E GT. Стандартно той е оборудван със задвижване на всички колела, мощност 487 к.с., 860 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди.
Собственик на Mustang Mach-E получава смъртни заплахи от фенове на Tesla
Всеки Mustang Mach‑E ще предлага режими на шофиране Whisper, Active и Untamed, които адаптират динамиката на задвижване и сетивните изживявания спрямо настроението на водача.
Ford Mustang Mach 1
Официалният вносител на Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover в България навършва 30 години. Основана през 1991 г., „Мото-Пфое” е най-дългогодишната фирма на автомобилния пазар в България в момента. Заедно със споменатите два модела дебют у нас направиха още Ford Explorer и For Puma ST.
П повод на юбилея днес стартира роуд шоу „30 години Мото-Пфое“. Стартът ще бъде даден от 11 ч в София, на пл. „Княз Александър I Батенберг“ и ще продължи до 19,30 часа на 4 август в Хасково.
Само VW и Volvo правят достатъчно за електрификацията на Европа - доклад
Иновативният безмагнитен електромотор на Mahle: как работи и защо е толкова важен