Ето ги огромните "бъбреци" на обновената Серия 7

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

О ще с първата изтекла снимка на обновената Серия 7 се започна дискусията „за“ и „против“ новия дизайн. Причината се крие в огромната радиаторна решетка, която стои добре на Х7, но в пропорциите на Серия 7 предизвиква поляризирани мнения. Аз лично съм доволен, когато дизайнът е тема за разговор, защото така се разбива матрицата на матрьошката. За последно такива крайни виждания по темата дизайн се случиха през далечната 2001 г., когато Крис Бенгъл представи своята „седмица“.

Сега феновете отново са разделени, но „седмицата“ на Бенгъл записа рекорди, така че аз лично нямам никакво съмнение, че обновения флагман на BMW отново ще обере аплодисментите на реалните клиенти.

Снимките, които изтекоха през онлайн конфигуратор на марката, показват 7 Series LCI във версии 750 Li, 750 Li M Sport и могъщия M760Li с V12 двигател. Очакваше се топ модификацията да изчезне заради смяната на тестовия цикъл за вредни емисии от NEDC на WLTP, но инженерите са оборудвали всеки бензинов двигател с Otto филтър за твърди частици, за да се посрещната новите по-стриктни изисквания.

Факт е, че хората ще трябва да свикнат с тази огромна радиаторна решетка, която видяхме за пръв път в Х7. Но дизайнът е субективно възприятие, което всеки сам определя. Със сигурност може да се заяви, че сега Серия 7 изглежда още по-внушително.

Сравнен с други Life Cycle Impulses, както BMW нарича освежаването на модела в средата на жизнения му цикъл, този изглежда много смел и всеобхватен. Освен масивната решетка, „седмицата“ идва с нови фарове, предан капак и броня.

Страничният профил разкрива, че дизайнерите са направили някои промени върху т. нар. „хокиен стик“, който сега е изправен в предните калници. Отзад промените са по-сдържани, но също добре откроими. LED стоповете са с нова графика, като са свързани по между си с тънка светодиодна оптика. Формата на ауспусите също е променена.

Без да е сигурно на 100%, но външните промени ще бъдат съпътствани и с промени под капака. Редовият „шестак“ B58 (I6) ще е във версии с 340, 374 и 388 к.с., хибридът на негова база ще генерира 394 к.с. и 600 Нм. BMW 750i ще получи 4,4-литровия битурбо V8 от купето M850i, генериращ 530 к.с. и 750 Нм.

Hyundai направи спасителен автомобил с крака

Дисплей с широчината на 7 iPad-а превзема интериора

Audi e-tron е най-важният модел на марката за последните десетилетия (тест драйв)

Източник на статията: Vesti.bg

BMW 7 Series BMW BMW Серия 7 LCI 2019