Ford го описва като "bad-ass" пикап, който най-после ще се предлага и за европейските клиенти, тъй като до този момент F-150 Raptor се предлагаше само за Северна Америка.
Европейската версия на Ranger Raptor дебютира днес в Кьолн, Германия, предлагайки една наистина агресивна визия за най-продавания на континента пикап.
Сърцето на Ranger Raptor е 4.цилиндров дизел с обем 2,0 литра, генериращ 210 к.с. и 500 Нм благодарение на две турбини. На феновете тези параметри може да са известни, тъй като австралийският модел е със същите. По-интересното е, че европейският братовчед използва новата 10-степенна автоматична трансмисия, вграждана и във F-150 Raptor.
Също толкова интересен факт е, офроуд качествата на Ranger Raptor се гарантират от общо 6 режима на задвижване, осигурявани от Terrain Management System. Водачът може да избира между Normal, Sport, Grass/Gravel/Snow, Mud/Sand, Rock и Baja, като за целта използва превключвател на волана. Но те не биха имали никакво значение, ако го нямаше пътният просвет от 283 мм и възможността за преодоляване на водни препятствия с дълбочина до 850 мм.
Още един интересен факт е, че моделът днес бе представен на Gamescom. Причината е, че пикапът ще е един от многото „герои” в дългоочакваната Forza Horizon 4. Виртуално новият модел ще може да се кара на 2 октомври, когато ще бъде лансирана видео играта. На пазара пикапът ще се появи в средата на 2019 г.
Екстремният пикап е оборудван със специални амортисьори Fox и пружинно-хидравлично задно окачване. Зад гумите BF Goodrich се крият 332-милиметрови спирачни дискове отпред.
Мъск: До 3 години Tesla може да направи модел за $25 000