Н аблюдавайки отвън този огромен SUV, човек очаква военни, изключително неудобни седалки, материали, предназначени да издържат векове, всевъзможни устройства за наблюдение и монтажна установка (поне една) за картечница Gatling. И това е повече от логично, защото Rhino GX е дълъг 5,7 метра, висок е над 2,1 метра и тежи пет тона. Към това добавяме цветове като Stealth Black, Tactical Green или Desert Sand, и картината е пълна.
Но, както в много случаи, външният вид понякога лъже, тъй като произведението на US Specialty Vehicles реално е много луксозно, дори пошло обзаведено вътре. Това важи особено силно за версията Executive, която надгражда с много дървесина и хром, панорамен покрив и други глезотии.
За пътниците отзад има 40-инчов телевизор, който е част от нова система за забавление, в състава на която влиза и KVH TRAC Vision A9 Satellite Receiver.
Тъй като Rhino е конструиран върху Ford F-450, задвижването му идва или от 6,7-итров V8 дизел, или от 6,8-литров V10, като и двата работят с 5-степенен „автомат”. За да се захранват всички системи на борда, USSV са монтирали допълнителен алтернатор към стандартния двигател. Гумите са 38-инчови, задното окачване е хидравлично, стабилизаторите са преработени…
USSV не казват нищо за цената на GX Executive, макар миналата година в „Гаража на Джей Лено” да бе спомената цифрата от $249 000 за базовия модел, което ще рече, че този вероятно ще годи 300 000.
За USSV се чу миналата година, когато компанията представи EarthRoamer, кемпер, с който американците твърдят, че може да се стигне до всяка точка на планетата.
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК
Тази емблема е позната на всички, но историята й – едва ли
Renault-Nissan-Mitsubishi твърди, че е най-големият производител в света