Dacia потвърждава веруюто си: лидер в достъпната мобилност

Марката продължава с ново лого, нови дилърства, нов дизайн и нови цветове за повишаване привлекателността на марката

Пламен Георгиев,
Dacia гама

Dacia

Dacia гама

В днешното време, когато цените на автомобилите (и на почти всичко друго) се променят на седмична база, Dacia препотвърждава пред клиентите си, че ще продължи да следва политиката си да предлага на клиентите си достъпна мобилност.

А тези цели се основава на успешна история: Dacia е продала 7,5 млн. автомобила за 18 години, а продажбите към частни клиенти нареждат марката на 3-то място в Европа.

Двадесет месеца след представянето на плана Renaulution на Renault Group, Dacia е готова да започне нова глава в своята история. Компанията е решила да засили своята привлекателност без да изоставя предложението си за съотношение качество-цена. За да направи това, през последните месеци марката възприе нови идентичност, лого, дилърства, дизайн и цветове.

Новата глава на Dacia стартира, символично, по време на Manifesto дните на марката, които събраха няколкостотин международни журналисти в Париж от 13 до 15 септември.

През последните 18 години Dacia предлага на клиентите най-значимото, но това, което е и не е значимо, се променя с времето. Климатикът, например, не беше от съществено значение преди 18 години, но днес е. От друга страна, какъв е смисълът от два или три екрана в автомобила, когато има бърз и интелигентен начин за сдвояване на смартфона с автомобила, за управление на всички основни функции?

 Dacia Bigster

Dacia

Dacia Bigster

Надеждността и здравината са два от основните компоненти, които задвижват успеха на Dacia. Лоялността на клиентите е най-добрият пример за това: във Франция те използват своята Dacia средно 8 години и 60% от тях я сменят с друга Dacia. Друг пример е гаранцията за най-добро съотношение цена-качество на Dacia: остатъчната стойност на автомобилите Dacia е приблизително с 10 пункта по-висока от средната стойност на неспециализирани конкуренти.

Тези здравина и надеждност правят автомобилите Dacia идеални за дейности на открито, на които все повече клиенти се наслаждават през свободното си време, както и за професионални начинания.

В бъдеще марката ще направи крачка напред в синхрон с тази пазарна тенденция, като консолидира своята гама от модели, предназначени специално за офроуд шофиране. Dacia ще продължи да предлага системи за задвижване на четирите колела и оборудване, предназначено за дейности на открито, включително комплект за оборудване задната част на Jogger с удобно двойно легло за минути, който ще бъде наличен през 2023 г. А четиричленно семейство ще има възможност да закачи към купето палатка, за да разшири жилищната си площ.

Масовото използване на рециклирани материали е друг приоритет за Dacia. Съответно 12% от пластмасата, използвана в Duster, е рециклирана, много повече от средното за нови автомобили на европейския пазар.

Целта на Dacia е 20% рециклирана пластмаса в новото поколение Duster. Постигането на тази цел ще включва използването на рециклирана пластмаса за частите, които не се виждат, което е често срещано днес, и във видимите външни части, което е по-рядко срещано.

Manifesto Дачия Dacia