Е дна година. Толкова (плюс месец) измина от момента, в който BMW за прав път представи X2 концепт по време на автоизложението в Париж миналата есен. Серийният вече е готов и трябва да му се признае: изглежда много добре. Промените в дизайна спрямо Х1 не са драстични, но са достатъчни, за да изглежда новият BMW X2 като добре трениран атлет. Това от една страна си личи от леко правоъгълните арки на калниците, характерните ауспухови накрайници и подчертаните странични прагове, а от друга – от елегантната линия на покрива, устремените напред линии и ниската графика на прозорците.
Нови и предлагани за пръв път като опция са моделите M Sport X и M Sport. С тях характерът на BMW X2 може да бъде оформен още по-индивидуално.
Особено силно впечатление правят два дизайнерски елемента: при BMW X2 двойната бъбрековидна радиаторна решетка на BMW е с обърната трапецовидна форма и се разширява в долната си част. Подобна визия се предлага за пръв път при модерно BMW. Допълнителната емблема на BMW на задната колона цитира един любим детайл на класическите купета на BMW като 2000 CS и 3.0 CSL.
BMW TwinTurbo пренасят тези гени до пътя по познатия динамичен начин. При старта на продажбите ще се предлагат три варианта: BMW X2 xDrive20i със 192 к.с, както и дизеловите модели X2 xDrive20d със 190 к.с. и X2 xDrive25d с 231 к.с.
Двата дизелови модела серийно са оборудвани с интелигентното задвижване на четирите колела xDrive и 8-степенна трансмисия Steptronic. Бензиновият модел се оборудва със спортната 7-степенна трансмисия Steptronic с два съединителя.
В началото на 2018 година портфолиото на BMW X2 ще бъде разширено с допълнителни модели. С 3-цилиндровото X2 sDrive18i, както и 4-цилиндровите X2 xDrive20i, X2 sDrive18d и X2 xDrive18d.
Високата пъргавина и динамика на агрегатите на BMW се пренася до пътя от спортното окачване. Моделите M Sport и M Sport X серийно са оборудвани с М спортно окачване с по-стегнати характеристики на пружините и амортисьорите, както и снижено окачване, което се предлага по желание за BMW X2. С опционалния Динамичен контрол на амортисьорите включително снижаване на каросерията с 10 милиметра настройките на окачването могат да бъдат контролирани още по-индивидуално.
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК
Ares облече Mercedes G-Class в костюм за Хелоуин, даде му 760 к.с. и му иска $700 000
Компании, които изгарят по $1 млрд. на година са секси, но статистически обречени