С над 700 000 автомобила, продадени от лансирането през 2016 г., историята на успеха на 3008 получава логично продължение с появата на версията Hybrid4. Това е най-мощният сериен модел на французите.
Това е резултатът от комбинирането на двигател PureTech с мощност 200 к.с. и два електромотора: единият, разположен отпред, съчетан с e-EAT8, генериращ 110 к.с. (81 kW), и втори отзад, развиващ 112 к.с. (83 kW). Благодарение на тази конфигурация, автомобилът ускорява до 100 км/ч за 6,5 секунди.
Електромоторите се захранват от батерия с капацитет 13,2 kWh, която гарантира до 59 км пробег само на ток. Пълното зареждане на автомобила се постига за 1 час и 45 мин. ускорено зареждане с използване на Wallbox.
Комбинацията от ефективната модулна платформа EMP2 (Efficient Modular Platform) и новата задна ос с многораменно окачване осигурява отличен комфорт и същевременно стимулиращо изживяване при шофиране. Интеграцията на задната ос не влияе на простора в купето и запазва обема на багажника над подовото покритие.
Hybrid4 е наличен само при версия GT с ексклузивна тапицерия от Alcantara с декорации от истинско състарено дъбово дърво.
Няколко месеца след лансирането й, към версията Hybrid4 ще се присъедини версия Hybrid със задвижване на 2 колела и мощност 225 к.с. (165 kW), която ще комбинира двигател PureTech със 180 к.с. и електрически мотор със 110 к.с., разположен в предната част на автомобила и съчетан с e-EAT8.
Очакваното се случи: Bugatti Chiron вдигна 490 км/ч
Електрическата революция на Volkswagen започва следващата седмица