В електрическия град на Renault ще се правят по 400 000 коли годишно

Renault ElecriCity

Renault

П огледът на Renault е отправен към електрификацията, за което говори и името на стратегическия план Renaulution, който новият шеф на Renault въведе след стъпването с в длъжност. Поредната стъпка на Лука ди Мео в посока електрификация дойде преди дни, когато Renault Group и представителни на френските профсъюзи подписаха споразумение за бъдещето на обектите на Renault в региона Hauts-de-France. Това споразумение роди Renault ElectriCity: юридическо лице, изцяло притежавано от Renault SAS и обединяващо индустриалните обекти в Дуе, Мобеж и Руиц, с общо 5000 служители.

С тази стъпка Renault Group се стреми да превърне трите завода в най-конкурентното и ефективно производствено звено за електрически автомобили в Европа, с капацитет от 400 000 автомобила годишно, който трябва да бъде постигнат до 2025 г.

 Renault Megane E-Tech

Renault

Renault Megane E-Tech

Почти по същото време, когато бе подписано споразумението за „Електрическия град”, Renault публикува първата малка информация за новия електрически Megane. За него бе загатнато с модела Megane eVision, като сега се вижда, че общата форма на серийния модел следва тази на концепцията.

Базиран на платформата CMF-EV, новият Megane E-Tech Electric разполага с електромотор с мощност от 217 к.с. и батерия с капацитет 60 кВч. Тя ще гарантира плобег до 450 км по цикъла WLTP. Наричан още MéganE (произнася се „Mégane e“), моделът започва да разкрива окончателния си силует с флота от 30 предпроизводствени автомобила, която ще бъде карана по открити пътища това лято от инженерите на компанията. Те са произведени в завода в Дуе, който е един от трите стълба на Renault ElectriCity.

Автомобилите са фетиш за Флойд Мейуедър

Дизайнът е всичко в новия KIA Sportage

Светът полудява: $1,3 млн. за паркомясто в Хонг Конг

Източник на статията: Vesti.bg

електромобили Renault ElectriCity Renault