Tesla се бори с изненадващо високо съотношение на дефектните части и автомобили, което води до нуждата от допълнителни дейности за отстраняването им в завода във Фримонт, Калифорния. Това твърдят бивши и настоящи служители на компанията, съобщава CNBC.
През юли 2017 г. Мъск заяви, че до края на декември Tesla ще произвежда по 20 000 автомобила месечно. В момента компанията казва, че до края на този месещ ще произвежда по 2500 коли седмично, а до края на юни – по 5000 коли седмично. Данните за тримесечието предстоят да излязат, но се съмнявам, че месечната квота от 10 000 произведени коли в края на март ще бъде изпълнена. Но нека види.
Настоящ инженер на Tesla, който пази своята анонимност, твърди, че 40% от частите, произведени или получени в завода във Фримонт, изискват преработване. Това е причината за бавното производство на Model 3 и постоянните отлагания на производствените планове.
Друг служител на завода заявява, за дефектите са толкова много, че е трудно да се изпълнят производствените планове. Това от своя страна вреди много на морала на работниците в завода.
За да справят с проблема с дефектните части, Tesla е извикала на помощ техници и инженери от сервизните си центрове и поточните линии за преработване на дефектните автомобили. Друг проблем е, че дефектите не се отстраняват на място във Фримонт, а се изпращат в завода за преработване в Латроп, Калифорния, на около 80 км от Фримонт.
Тези твърдения бяха отречени от Tesla.
Мат Гирман, основател на MAG Consulting, заявява: "Дори и по време на това, което наричаме „режим на лансиране”, ако компания продава автомобилите си на клиенти, тя не трябва да се бори с толкова голямо количество преработване. Това говори за вътрешен проблем с качеството, който е на такава степен, която не е нормална за повечето производители.”
Глобиха велосипедист, че е повредил дупката, в която паднал