Tesla си има извинение за ниското производство на Model 3

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

Tesla, чийто планове са да произвежда по 2500 коли Model 3 на седмица до края на март, е разработила нова автоматизирана система за производство на модули, предназначена за „Гигафактори“. Линията вече работи в германската Grohmann, но тя трябва да бъде разглобена, превозена до САЩ и отново сглобена, обясни Мъск.

"Не става въпрос дали работи или не. Тя трябва да се разглоби, транспортира и сглоби отново.“

След като тази задача бъде изпълнена, Tesla ще трябва да се справи с проблемите около материалната логистика за завода си във Фримонт. Чак след това в завода ще могат да се произвеждат по 5000 Model 3 на седмица към края на юни. Но нека първо видим ще стигнат ли 2500 след месец и половина.

Tesla отлага вече няколко пъти сроковете, които трябва да направят от компанията масов, а не нишов производител на електромобили.

Според Джордж Галие, анализатор в Evercore ISI, „ако Tesla изпусне целта от 2500 бройки седмично в края на първото тримесечие, инвеститорите ще останат разочаровани и притесненията ще се засилят.“

А притесненията биха могли да накарат някои клиенти да си поискат парите обратно. Това би имало негативен ефект върху компанията, тъй като клиентите до момента са налели в Tesla над $850 млн. под формата на капаро за бъдещи модели, включително влекача Semi и Roadster II.

Но Мъск знае как да плени въображението на хората. Наскоро той заяви: „Ако може да изпратим Roadster към астероидния пръстен, вероятно може да решим проблемите с производството на Model 3.“

"Всички проблеми с паричния поток ще се разрешат, веднага след като те (Tesla) изкарат тези автомобили на пътя,” коментира Таша Кийни, анализатор в ARK Investment Management.

Топ 10 на най-продаваните кросоувъри в света. Има нов лидер

Новият VW Touareg е готов, дебютира на 23 март

Системата МBUX в Mercedes A-Class е изцяло разработeна в България

Източник на статията: Vesti.bg

Тесла Тесла Модел 3 Tesla Tesla Model 3