Л ука де Мео дойде с големи очаквания и амбиции, които вчера той демонстрира с представянето на новия стратегически план „Renaulution“. Неговата цел е да измести стратегията на Groupe Renault от обем към стойност. Освен многото структурни промени, които Де Мео ще направи, основното за успеха на плана си остава продуктовата гама. Renault планира да ни залее с „Нова вълна” модели, с които да се превърне в марка за технологии, услуги и чиста енергия.
До 2025 г. Renault ще лансира 14 основни модела. 7 ще бъдат напълно електрически, 7 ще бъдат в сегменти „C“ и „D“. Всички нови модели на марката ще се предлагат в електрическа или хибридна версия. Марката ще предлага и готови водородни решения за лекотоварната си гама. Целта е да се достигне до най-зеления микс на европейския пазар.
В своята гама Renault ще се стреми едновременно да електрифицира и оптимизира продуктовия микс. Препозиционирането ще позволи на марката да си възвърне предните места в сегмент “C”, като същевременно укрепи лидерската си позиция в сегмент „B“. До 2025 г. ще бъдат лансирани 14 модела (7 електрически и 7 от сегменти „C“ и „D“) с амбицията горните сегменти да представляват 45% от продажбите до същата година.
Renault 5 Prototype
Душата на една марка е в нейните корени. Renault 5 Prototype демонстрира способността на Renault да демократизира електрическия автомобил в Европа с модерен подход към популярния и масов автомобил. Renault 5 Prototype е 100% електрически и пренася един от вечните успехи на Renault в бъдещето. Вдъхновение за дизайнерският екип на Жил Видал е световноизвестният култов модел от миналото на Renault, R5. Препратки към оригиналното "Renault 5" се намират върху страничната решетка, джантите и логото в задната част. Предната част и текстилният покрив, вдъхновени от света на обзавеждането, са пълни с „френски чар”.
Любовта на българина към Volkswagen е безгранична