Hyundai увеличи пробега на Kona Electric с 64 kWh батерия от 449 но 484 км (WLTP). Това е с 35 км повече, като този плюс е постигнат най-вече чрез механични средства.
Увеличението на пробега с 45 км (или 8%) не се дължи на промени в задвижването или софтуера. То се дължи на монтирането на нови гуми с ниско съпротивление и модификации по шасито (не се споменава какви), които способстват за намаляване на съпротивлението на гумите. Средната консумация на ток (по цикъла WLTP) пада от 15,4 на 14,7 kWh/100 км.
Електрическият Hyundai Kona влезе в Книгата на рекордите Гинес
Мощността на мотора от 150 kW и капацитетът на батерията от 64 kWh остават непроменени. Промените засягат само тази версия на Kona Electric, която Hyundai произвежда в завода в Ношовице, Чехия. Версията със 100 kW и батерия с капацитет 39,2 kWh не се възползва от новите подобрения. Тя ще продължи да се произвежда в Услан, Южна Корея, от където ще се внася в Европа.
Hyundai залага на е-колите, Honda не им вярва
Освен тези подобрения, Hyundai въвежда и друга опция за мощната 150 kW Kona Electric в Европа: външен багажник за велосипеди с товароносимост до 100 кг.
Ford Ranger: Елитният корпус на щурмоваците (тест драйв)