Hyundai обнови Ioniq 5, вслушвайки се в желанията на клиентите

Вкара повече бутони в интериора, като монтира и по-голяма батерия

Hyundai Ioniq 5

Hyundai

Ioniq 5 не се нуждае от фейслифт, тъй като все още изглежда като концептуален модел, макар да е на конвейра вече три години. Но Hyundai иска да направи модела още по-привлекателен за клиентите, затова го подложи на терапия „кръцни/срежи” първо в Южна Корея, след това и в останалата част на света.

Версията N Line ще направи мост между стандартния модел и N-ката. Това значи малко по-спортен облик, но без допълнителна мощност. Имаме различни брони, странични ризи и 20-цолови джанти.

Стандартният Ioniq 5 идва с леко променена решетка и брони. Заради последните дължината е нараснала с 20 мм. А, и най-после има задна чистачка.

Hyundai

Интериорът също е леко пипнат, като тук компанията се е вслушала в обратната връзка от клиентите, затова и е вкарала повече физически бутони. Освен че има преки пътища до най-често използваните функции, вече с бутони се регулират подгревът и вентилацията на предните седалки, подгревът на волана и функцията за подпомагане на паркирането.

Станцията за безжично зареждане на смартфони е променена и вече е по-близо до обсега на водача и предния пътник. Формата на волана също е леко променена, а на него има и интерактивни пиксел диоди.

Hyundai

N-Line добавя спортни седалка, черна тапицерия на тавана, червени шевове, двуцветна тапицерия.

Инженерите са поработили в областта на снижаване на паразитните шумови в купето. Задният мотор е с допълнителна шумоизолация. Голямата новост в задвижването е монтирането на батерия с капацитет 84 kWh, досега той беше 77,4 kWh.

Моделът ще дойде в Европа малко по-късно тази година.

Hyundai Ioniq 5 N Hyundai