VW Group не се вслушва в призива на Мъск за “Туитър”

Всичките марки на концерна няма да рекламират в социалната мрежа до второ нареждане

,
Илон Мъск

Getty Images

Илон Мъск

В сичките марки на Volkswagen group са спрели платените си дейности в социалната мрежа "Туитър" до второ нареждане, съобщи говорител на компанията, цитиран ДПА и БТА.

По-рано този месец Audi, VW, SEAT, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati и Porsche, посочи, че е препоръчал на подразделенията си да спрат рекламите си в "Туитър" до последващо решение. Това стана, след като платформата бе придобита от Илон Мъск.

Говорител на групата заяви, че всички марки са последвали препоръката, а Audi дори е избрала да спре дейности като преки постове. Само да отговаря на клиентски въпроси на сайта.

Audi не е пускала туит от 1 ноември, макар преди това да имаше публикация почти всеки ден. Мъск пое собствеността над "Туитър" в края на октомври.

При дни - по време на конференция, милиардерът призова бойкотиращите платените услуги да се завърнат, тъй като социалната мрежа ще става все по-голяма и все по-свободна.

Илон Мъск Twitter Audi Volkswagen Volkswagen Group