Втората Toyota C-HR идва с нов дизайн и PHEV версия с до 66 км на ток

Мощността й е 220 к.с., а геозониране автоматично превключва в EV режим, когато автомобилът влезе в нискоемисионни зони

Toyota C HR

Toyota

О ригиналната Toyota C-HR буквално разбуни духовете на европейския пазар с дръзкия си, купеобразен дизайн. Второто поколение, което виждате тук, е също толкова атрактивно като визия, като спокойно може да се определи като още по-привлекателно. При това сега е модерен и под ламарините. Да, нямаме напълно електрическа версия, знаем мнението на Toyota по въпроса, но поне вече клиентите имат избор и на плъг-ин хибридна версия за пръв път.

Иначе, ако имате чувството, че вече сте виждали новата C-HR, то това вероятно е точно така. Това е серийната версия на C-HR Prologue, който бе показан в края на 2022 г. Освен това новият дизайнерски език на Toyota вече ни бе демонстриран от Prius.

Интериорът също изглежда по-модерен и технологичен, макар че двата 12,3-инчови дисплеи на снимките са запазени само за по-високите нива на оборудване, базовата версия е с 8,0-инчов дисплей на централната конзола. От технологична гледна точка, C-HR предлага дигитален ключ, богат набор от модерни системи за безопасност и опция за движение в натоварен градски трафик със свалени от волана ръце. Има и контролирана чрез смартфон, напълно автоматизирана функция за дистанционно паркиране, за която Toyota казва, че е уникална за класа.

Toyota

За пръв път, както вече казахме, моделът идва в плъг-ин версия, комбинираща 2,0-литров турбо двигател с електромотор и системна мощност 220 к.с. Тя ще позволява движение само на ток до 66 км (WLTP). Технология за геозониране позволява на автомобила да превключи автоматично в режим EV, когато засече, че автомобилът влиза в нискоемисионна зона (ако има заряд в батерията).

Toyota

Другите варианти също са хибридни (HEV), но не се зареждат в контакта. Базовата версия за задвижване е на предно с 1,8-литров мотор със 140 к.с., докато 2,0-литровата версия вече стига 197 к.с. Тя пък е запазена само за 4 задвижващи колела. Ускорява се до 100 км/ч за 7,9 секунди.

Toyota

Това не кой знае колко впечатляващо, ако сравняваме с Gazoo Racing, но ако искате вашата C-HR да изглежда като GR-бърза, тогава трябва да направите справка в ценовата листа за GR Sport Premiere Edition. Тази серия идва с уникална радиаторна решетка, 20-цолови колела, GR емблеми, спортни седалки с лого GR и сериозен списък стандартно оборудване, включващо Head-up дисплей и JBL премиум аудио система. Има и друга специална серия, High Premiere Edition, при която GR детайлите изчезват, но се появява перфорирана кожа и панорамен покрив.

Стартовата цена на C-HR в Европа вероятно ще започва около 35 000 евро.

Toyota Toyota C-HR