Е то ви нещо ново, като за нова година - Volvo връща задното задвижване 25 години, след като продаде последния си автомобил с такова.
Това е факт в актуализираните модели XC40 и C40 Recharge и разликата спрямо четвърт век назад е, че вече няма двигател с вътрешно горене.
И за двете коли задното и налично с две версии с различни електромотори и батерии. Базовият модел има 235 к.с. с пакет от 69 кВч, докато по-скъпата версия разполага с 248 к.с., благодарение на 82-киловатова батерия.
И двата модела ускоряват до 100 км/ч за 7,4 секунди, а максималната скорост е 160 км/ч.
Базовата версия с по-малката батерия ви осигурява 460 км пробег в цикъла WLTP за XC40, докато неговият събрат може да измине 470 км. Изберете по-големия пакет и пробегът скача до 520 км за електрическия кросоувър, докато C40 Recharge може да покрие 530 км.
Volvo C40 Recharge
Volvo казва, че по-малката батерия може да бъде заредена от 10 до 80 процента за около 34 минути от 130 кВ DC. По-голямата батерия може да се зарежда с до 200 кВ (спрямо 150 kВ преди) - за 28 минути до 80 процента.
Двумоторните модели XC40 и C40 Recharge получават батерия с 82 кВч - 500 км пробег за първия и 510 за втория. Подобреното охлаждане на батерията увеличи пробега с цели 60 км за XC40 Recharge AWD.
Има и нови 19-инчови джанти.
Volvo инсталира и ново двуфазно бордово зарядно устройство в “плъг-ин” хибридните модели от сериите 60 и 90, което удвоява максималната мощност на зареждане до 6,4 киловата.