Н овото Clio R.S. се предлага с избор от два бензинови двигателя (200 к.с. и 220 к.с.) при версията Trophy, свързани към 6-степенната EDC автоматична трансмисия с двоен съединител и с монтирани върху волана планки за смяна на предавките.
Той е единственият автомобил в класа си, който предлага три различни типа шасита. Възможностите са шаси Sport със 17- или 18-инчови джанти; по-коравото шаси Cup със 18-инчови джанти; и шаси Trophy с 18-инчови джанти, снижено с 20 мм отпред и 10 мм отзад.
Renault Alaskan е първия 1-тонен пикап на компанията
Версията Trophy може да се поръча с ексклузивната и уникална за сегмента ауспухова система, вдъхновена от концептуалния Clio R.S 16 и разработена съвместно със специалиста в индустрията Akrapovič.
Мощният 200 к.с. двигател се предлага с шаситата Sport и Cup, докато версията с 220 к.с. може да се избере за варианта Trophy. Версията Trophy 220 е способна да победи всички останали автомобила в класа си, ускорявайки от 0 до 100 км/ч за само 6,6 сек; 14,5 сек трае спринтът от място до 400 метра, докато максималната скорост е 235 км/ч.
Clio R.S. предлага също и уникален за сегмента пакет от оборудване, включително Launch Control, система R.S. Drive, която дава възможност за избор между три режима на движение (Normal, Sport и Race), приложението R.S. Monitor и хидравлично компресирани стопери за поемане на неравностите на пътя, разработени от Renault Sport за ралитата.
Благодарение на специфична предна броня, предната част на новото CLIO R.S. е визуално по-широка, като автомобилът е допълнен от многолика LED осветителна технология във формата на кариран флаг, наречен R.S. Vision. Тази ексклузивна технология, която за пръв път видяхме в концептуалния модел Clio R.S. 16, координира светлините за мъгла, завиващите светлини, габаритите, късите и дългите светлини на фаровете, за да подобри видимостта през нощта.
Вижте още: