Renault Alaskan е първият 1-тонен пикап на марката

defaultimg

netinfo

О чаквахме го, след като през 2015 г. се появи Alaskan concept. Ето го и официално, като първият 1-тонен пикап на марката ще влезе в продажба първо в Южна Америка, конкретно Латинска Америка. Любопитен факт е, че пикапът дебютира в Меделин, Колумбия, където не си спомням да се е осъществявала мащабна премиера на нов модел. След това ще последват още държави от Латинска Америка, преди моделът да бъде разгърнат в останалата част на света. Но без САЩ, защото Renault няма дейност там.

Alaskan комуникира своята висока проходимост и здравина чрез широката си радиаторна решетка и защитната скара под двигателния отсек. Моделът идва почти непроменен спрямо концепцията от 2015 г., като любопитно е, че фаровете не са с характерното вече за Renault продължение за дневните светлини, която форма дебютира с Talisman и Megane.

Типично за пикап от сегмента, той ще се продава във версии с двойна кабина (на снимките), единична кабина и шаси-кабина, както и с къс и дълъг товарен леген.

Клиентите ще могат да избират между четири двигателя. Първият вариант е 2,3-литров dCi битурбо двигател с две мощности от 160 или 190 к.с. В зависимост от пазара клиентите ще могат да изберат 2,5-литров бензинов или 2,5-литров дизелов двигател с мощности 160 к.с.

Двигателите ще могат да се поръчват или с 6-степенна механична, или със 7-степенна автоматична трансмисия, като ще има версии със задно и 4х4 задвижване.

Моделът разчита на електронен заден диференциал, а като опция ще се предлага и механично блокируем заден диференциал. Но всичко това не е изненадващо, тъй като Alaskan има от къде да черпи с пълни шепи. Това е Nissan Navara. А това значи и друго: Alaskan се превръща във втория пикап в сегмента (след Navara), който предлага на клиентите независимо задно окачване.

Това означава, че, когато товарният леген не е пълен с товар, пътното поведение на Alaskan е много близо до това на нормален SUV. Така ще се чувстват и пътниците в купето, които ще могат да разчитат на подгрев на предните седалки, двузонов климатик, 7-инчова навигационна система, опция за кожен салон и повечето системи за подпомагане на водача и безопасност, които се предлагат в леките автомобили на марката. За маневриране ще спомага система с 360-градусови камери.

Вижте още:

Lada Vestа Sport ще бъде официално представена през август

Новият Citroen C3 трябва да върне позициите в сегмента

Toyota C-HR застава в пряк дуел с Nissan Juke

Източник на статията: Vesti.bg

пикап Renault Alaskan Renault Рено