С лед като надхвърли границата от 13 млн. продадени автомобила в течение на четири поколения, за Renault Clio може да се каже, че е доста необикновен автомобил по всички критерии: най-продаван в света френски автомобил, първият претендент, отличен с престижното отличия „Автомобил на годината в Европа“ в две издания на конкурса, най-продаван автомобил във Франция през 18 от последните 25 години, лидер в класа си в Европа през 2014 и 2015 (пътнически автомобили и лекотоварни автомобили взети заедно).
Четвъртото поколение Clio бе първият модел на Renault, който през 2012 г. въведе новата дизайнерска идентичност на марката. Благодарение на full-LED светлинния подпис, включително C-образните дневни светлини при определени версии, новото CLIO продължава да освежава дизайнерската идентичност на Renault. Отпред, радиаторната решетка е с променен дизайн, което се отнася и за долната част на решетката. Отзад е променен дизайнът на задната броня, за да се придаде допълнително усещане за здравина.
Всички тапицерии са нови, специално внимание е било отделено на визуалното качество и усещането при допир на зърнестия ефект на пластмасите. Обновеното Clio е оборудвано с две различни мултимедийни системи, а именно Media Nav Evolution и Renault R-Link Evolution. Автомобилът е първият модел в сегмент В на Renault, който се предлага с висококачествена аудио система Bose.
Ново предложение в двигателната гама е дизеловият 1.5 dCi 110, свързан към 6-степенна механична предавателна кутия. За пръв моделът ще се предлага и с 6-степенна автоматична предавателна кутия за бензиновия двигател TCe 120.
Вижте още:
Тест драйв на Opel Insignia 2,0 CDTi