П родажбите на BMW за първите шест месеца на годината бележат спад от 13,3 процента в сравнение със същия период на миналата година, информира “Ройтерс”.
Но в същото време германският производител отчита двойно повече продадени електромобили - 75 891. Тук попада и Mini.
Лидер сред моделите е BMW i4 с над 34 000 поръчки от цяла Европа.
Този растеж подчертава акцента, поставен от компанията върху ускоряването на електрическата мобилност и потвърждава силното търсене на нейните чисто електрически модели сред клиентите й от цял свят, изтъква концернът.
Секторът е все така засегнат от геополитическата обстановка в Източна Европа, ефекта от локдауните в Китай и продължаващите проблеми с доставките на полупроводници.
Компанията се надява, че ще постигне целта си за продажбите на изцяло електрически автомобили за 2022 г., като ги увеличи двойно спрямо миналата година.