Продажбите на BMW за първите 6 месеца: 13,3% спад, двоен ръст при EV

Най-търсен е i4, близо половината изтъргувани електромобили са от този модел

BMW i4 M50 електромобили

, BMW / пресцентър

BMW i4 M50

П родажбите на BMW за първите шест месеца на годината бележат спад от 13,3 процента в сравнение със същия период на миналата година, информира “Ройтерс”.

Но в същото време германският производител отчита двойно повече продадени електромобили - 75 891. Тук попада и Mini.

Лидер сред моделите е BMW i4 с над 34 000 поръчки от цяла Европа.

Този растеж подчертава акцента, поставен от компанията върху ускоряването на електрическата мобилност и потвърждава силното търсене на нейните чисто електрически модели сред клиентите й от цял свят, изтъква концернът.

Секторът е все така засегнат от геополитическата обстановка в Източна Европа, ефекта от локдауните в Китай и продължаващите проблеми с доставките на полупроводници.

Компанията се надява, че ще постигне целта си за продажбите на изцяло електрически автомобили за 2022 г., като ги увеличи двойно спрямо миналата година.

Ройтерс

BMW BMW i4 продажби продажби на автомобили Mini USA