Т ези дни „Фейсбук” е пълен със снимки и видеа на знайни и незнайни Subaru фенове, които се хвалят с проходимостта на своите автомобили. И с право, защото Subaru е доказан войн в подобни (и не само) условия. За всички тези фенове – ето обновените WRX и WRX STi за моделната 2018 година. Порадвайте им се, защото напълно новото Subaru WRX няма да се появи преди 2020 г. Но и тази визия на сегашния модел е достатъчна да стопли сърцата на субаристите.
Новостите не са драстични, на затова пък правят 2018 Subaru WRX и WRX STI още по-агресивни. Отпред виждаме променена маска: променена е горната част на решетката, докато въздухозаборникът в долната е станал по-голям. Subaru казва, че е ревизирал окачването и на двата модела, като целта е оптимизиране на пътния комфорт и стабилността в завой.
При WRX инженерите са променили синхронизацията на 6-степенната механична кутия с цел по-плавна смяна на предавките, а съединителят е омекнал. Последните две промени може и да не се харесат на хардкор феновете, но това е, ще трябва да го преглътнат. Пренастроено е и електрическото сервоуправление на WRX.
Subaru е окичил 2018 WRX с нов пакет Performance, който се отличава с нови Recaro „корита”, червени спирачни апарати, 18-цолови джанти с нов дизайн, както и по-яки спирачни накладки от Jurid. Панорамният покрив е отстранен, за да се снижи теглото на автомобила.
Subaru STi, моделна година 2018, разчита на нов, напълно електронен контрол на системата за задвижване на четирите колела Driver Controlled Center Differential, за който Subaru твърди, че позволява „по-плавна и бърза реакция”. За пръв път стандартни са 19-цоловите джанти, „обути” i 245/35R19 гуми.
Зад тях е монтирана значително по-добра спирачна система. Боядисаните в жълто спирачни апарати Brembo разчитат на по-яки 6-бутални (преди 4) предни и 2-бутални задни челюсти, както и на изработени от нов материал накладки.
Другите промени за модела са козметични: нови монтажни точки за покривен багажник, нов заден подлакътник с поставки за чаши, нови дръжки над вратите, нови материали в интериора (ново уплътнениe за челното стъкло, целта на което е подобряване на шумоизолацията), както и по-голям цветен дисплей, монтиран на арматурното табло. Системата за безопасност EyeSight добавя EyeSight Assist Monitor, който използва светодиоди за проектиране статуса на системата върху челното стъкло.
Четете още:
Родените днес деца няма да имат нужда от свидетелство за правоуправление
Toyota иска да направи кола, която е „неспособна да предизвика катастрофа”
Faraday Future FF 91 е по-бърз от Ferrari 488 GTB, по-мощен и с по-голям пробег от Tesla… на хартия