Peugeot 508 със стилен фейслифт, но нищо ново под предния капак

Седанът, комбито и Sport PHEV се сдобиха с новата радиаторна решетка и актуализирана инфотейнмънт система

Пламен Георгиев,
Peugeot 508 2023

, Peugeot

Peugeot 508 2023

Peugeot обнови 508 и 508 SW с най-новата версия на радиаторната си решетка, но новите меки хибридни решения за задвижване от 3008 и 5008 ги няма тук.

Ревизираният модел от сегмент D, който ще влезе в шоурумовете в Европа през юни, може лесно да се разграничи от лансирания през 2018 г. оригинал по по-тънките LED матрични фарове (стандартни в гамата) и трите вертикални „нокътя” на дневните светлини под тях (вместо един елемент досега).

Най-голямата и лесно откроима новост е самата радиаторна решетка, по средата на която виждаме и новата емблема на марката.

Промените отзад са по-трудно забележими. Доскоро тук също имаше емблема на Peugeot между стоп светлините, сега тя е заменена от надпис с името на марката.

Peugeot

В интериора също промените са минимални. Скоростен лост вече няма, естествено, заменен от малкия превключвател, който вече е разгърнат в цялата моделна гама. На миниатюрния волан също виждаме новото лого на „Лъва”.

От снимките не се вижда, но 10-инчовата инфотайнмънт системата е модернизирана с възможност за актуализации по въздуха, а самият дисплей може да се персонализира с уиджети и прозорци. Дигиталното 12-инчово приборно табло предлага нови дисплей режими за навигация, медия и помощници. От Peugeot казват, че са подобрили и гласовия асистент.

Peugeot

Под предния капак обаче няма нищо ново. Липсва новия 1,2-литров мек хибрид със 136 к.с., който бе монтиран в обновените 3008 и 5008. Ще намери място също в 208, 2008, 308, 308 SW и в 408. За него Peugeot твърди, че мощният 28 к.с. електромотор е в състояние да намали разхосда в 3008 с 15%.

Но 508 се придържа към досегашната техника: 1,2-литровият 3-цилиндров агрегат със 130 к.с. стои в основата. Клиентите може да изберат и 1,5-литров дизел със същата мощност. И двете версии задвижват предните колела посредством 8-степенния автоматик.

Peugeot

Има и три плъг-ин хибридни версии. Две от тях отново са на предно, предлагайки съответно 180 и 225 к.с. сумарна мощност. Третият вариант е 508 PSE (Peugeot Sport Engineered), вече с четири задвижващи колела и цели 360 к.с., но и с много по-висока цена.

Към момента Peugeot не коментира нищо за цените на обновения си модел, но едно е ясно: няма да е по-евтин от досегашния модел.

Peugeot Peugeot 508 Пежо 508