Огромната радиаторна решетка на Х7 e любима в България

Пламен Георгиев,
BMW X7

, BMW

BMW X7

К оронавирусът порази изключително силно автомобилната промишленост, но последните месеци се оказват доста силни и тенденцията на спад се обръща. За съжаление това не може да се каже за родния пазар, който, освен всички отрицателни ефекти от пандемията, бе ударен и от доста сложната политическа обстановка през последните три месеца. Вероятно тя е и една от причините, заради които родният автопазар все още не може да се съвземе.

Отчетът на BMW България показва, че за първите 9 месеца родното представителство на баварската компания е продала 667 автомобили, което е спад от 22% спрямо същия период на миналата година.

В същото време BMW Group обяви ръст от цели 8,6% през третото тримесечие (675 680). Така германският концерн успява да обърне отрицателната тенденция до средата на годината, макар все още продажбите да вървят с отрицателен знак (-11,3% за Групата до края на септември). Важното е, че в Европа BMW отчита ръст на продажбите от 7,1% през третото тримесечие, докато за първите 9 месеца на годината ръстът в Китай е 6,4%. Любопитното е, че през третото тримесечие марката отбелязва ръст от 50% на електрифицираните автомобили.

У нас любовта на родния клиент продължава да е насочена към SAV и SUV моделите на BMW. Най-продаваният модел за деветте месеца е BMW X7 (81), следван от BMW X5 (76) и BMW X6 (64).

Обяздваме 2385 „коня” от М-гамата на BMW (тест драйв)

Анализът на вариантите на задвижването показва, че в България се запазва водещата позиция на дизеловите двигатели, макар да е налице трайна низходяща тенденция. За 9-те месеца на 2020 г. 55% от задвижваните от двигател с вътрешно горене автомобили BMW са с дизелов двигател, 39 са с бензинов двигател, а електрифицираните (електрически и PHEV) са общо 6% от общите продажби.

Интересно е също, че BMW M (М и M Performance) отбелязва ръст от 32% или 196 продажби.

За 43% от европейците е-колите са средството за справяне с климатичните промени

Mercedes обеща 6 електромобила в близко време

Euro NCAP: автопилотът на Tesla е по-лош от аналозите на Mercedes, BMW и Audi

Източник на статията: Vesti.bg

BMW България BMW