Новият Mercedes-Benz S-Class в цифри и факти

Пламен Георгиев,
Mercedes Benz S Class

Mercedes-Benz

О т 1951 г., когато S-Class излиза на пазара (W220), до клиентите по света са доставени над 4 млн. от луксозната лимузина. Тези над 70 години история са внедрени в новия модел, а всичко това Mercedes-Benz e описал в цели 33 пресматериала, които съпроводиха дебюта на лимузината. Ние избрахме да ви представим едни от най-интересните цифри и факти, свързани с S-Class.

Диаметърът на завой на автомобила е намален с до 2 метра благодарение на завиващата задна ос. Максималният ъгъл на завиване е 10 градуса.

Mercedes-Benz

4D аудио системата Burmester върви в комплект с 31 високоговорителя.

Функциите за комфорт на предната пътническа седалка се поддържат от 19 мотора (8 за регулиране, 4 за масаж и 5 за вентилация, 1 за лумбална опора и 1 преместване на монитора на задна предавка.)

Новата S-класа се предлага с 10 масажни програми.

Mercedes-Benz

Дисплей зоната на Head-up дисплея с добавена реалност съответства на монитор с диагонал от 77 инча.

Плъг-ин версията на модела ще предлага пробег на ток до 100 км.

С коефициент на челно въздушно съпротивление (Cd) от 0,22, S-Class е един от най.аеродинамичните автомобили в света.

Резолюцията на DIGITAL LIGHT на автомобил е над 2,6 млн. пиксела.

Новият OLED централен дисплей е с размери 239 х 219 мм, като диагоналът му е 12,8 инча. Екранът е с 64% по-голям от този в предходния модел. Диагоналът на приборното табло е 12,3 инча.

Mercedes-Benz

Изчислителната мощност на MBUX е увеличена с 50% в сравнение със системата в предишния модел. Честотната памет е 41,790 MB/s.

Капацитетът на багажника е увеличен с 20 литра до 550 литра в сравнение с предишния модел.

Повече от 50 електронни компонента в новата S-класа могат да бъдат актуализирани по безжичен път (over-the-air). Това включва цялата инфотейнмънт система MBUX, дисплея на водача, системите за подпомагане на шофирането и системите за осветяване MULTIBEAM LED и DIGITAL LIGHT.

Това е дигиталният интериор на S-Class. Инфоразвлекатената система е дело на българи

Когато автомобилът е застрашен от страничен удар, купето на превозното средство може да бъде повдигнато едностранно до 8 см от системата за активно въздушно окачване E-ACTIVE BODY CONTROL в рамките на няколко десети от секундата.

Контролните системи на E-ACTIVE BODY CONTROL анализират ситуацията при шофиране и регулират окачването до 1000 пъти в секунда.

Повече от 98 кг компоненти, изработени от ресурсоспестяващи материали, са използвани в новата S-класа. Броят на компонентите, които съдържат рециклирани материали, вече е 120 – повече от два пъти повече, отколкото в предходния модел. Други 40 кг са изработени от възобновяеми суровини.

S-Class стартира с 4 двигателя (2 бензинови и 2 дизелови). Мощността на S 450 4Matic и S 500 4 Matic е съответно 367 к.с. и 435 к.с. Дизеловите S 350d (и S 350d 4Matic) и S 400d 4Matic са с мощност съответно 286 к.с. и 330 к.с. На следващ етап на разположение ще бъде и V8 двигател с вграден стартер-генератор (ISG) и 48-волтова бордова електрическа система.

Тестваме застрашен вид: Audi SQ8 е с най-мощния дизел в Европа

Peugeot сложи дръзкото „лице” и на 3008

Електрифицираните автомобили съживиха пазара в Европа

Източник на статията: Vesti.bg

Mercedes-Benz S-Class Mercedes