Нови плъг-ин двигатели с 225 или 300 к.с. за Peugeot

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

Б ензиновият 1,6-литровия двигател PureTech е адаптиран, включително с добавянето на стартер-алтернатор или специфична охладителна система. Той достига 180 к.с. с HYBRID и 225 к.с. с HYBRID4. Двигателят e съчетан с новата 8-степенна автоматична трансмисия e-EAT8.

За оптимална и незабележимо превключване между електрическия двигател и двигателя с вътрешно горене конверторът на въртящ момент на двигателите с вътрешно горене е заменен с мокър съединител с няколко диска. Всички тези модификации предлагат увеличение на въртящия момент от 60 Нм за по-голяма реактивност.

При версиите с HYBRID4 многораменното задно окачване е снабдено с инвертор, електрически мотор със 110 к.с./80 kW и скоростна кутия за задвижване на 4-те колела.

Литиево-йонната (300 V) батерия се намира под втория ред седалки при версиите с HYBRID и при версиите с HYBRID4.

Батерията има капацитет между 11,8 KWh (HYBRID) и 13,2 KWh (HYBRID4). Този капацитет гарантира 100% електрическо придвижване до 50 км съгласно WLTP.

Водачът може да избере да активира режим Brake, който позволява на автомобила да намали скоростта, без да се натиска педалът на спирачката, като същевременно зарежда батерията, когато автомобилът се движи надолу по склон например.

С цел да се увеличи автономността на водача в 100% електрически режим на движение, високата енергийна ефективност на спирачната система i-Booster възстановява енергията при спиране или намаляване на скоростта, когато водачът вдига крака си от педала (енергия, която обикновено се изгубва при версиите с двигател с вътрешно горене)

Максимално зареждане на батерията се достига да 8 часа със стандартен щепсел (зарядно с 3,3 kW, 8A); за 4 часа с подсилен контакт тип Green'up® (зарядно с 3,3 kW, 14 A за 4 часа) ; и дори за по-малко от 2 часа, когато се използва стенна кутия (зарядно с 6,6 kW, 32A, налично като опция).

Peugeot 3008 GT HYBRID4 предлага мощност от 300 к.с. Те са резултат от съчетаването на двигателя PureTech, достигащ 200 к.с., и два електрически двигателя (един отпред и един отзад), всеки достигащ 110 к.с./80 kW. Той ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,5 сек. Капацитетът на батерията е 13,2 kWh за 100% електрически пробег от 50 км съгласно WLTP.

Новите PEUGEOT 508 HYBRID и 508 SW HYBRID съчетават двигателя PureTech със 180 к.с. и електрически мотор със 110 к.с./80 kW за комбинирана максимална мощност от 225 к.с.

Батерията има капацитет от 11,8 kWh и гарантира 100% електрическа автономия с пробег 40 км съгласно WLTP.

Porsche официално се отказа от дизела

Audi пуска 12 електромобила до 2025 г.

Renault EZ-PRO е роботизиран автомобил за куриерски услуги

Източник на статията: Vesti.bg

Peugeot 508 Hybrid плъг-ин хибриди Peugeot Hybrid4 Peugeot