Мощност и аеродинамична ефективност в най-чистата им форма

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

Т ова е новият супер спортист от Уокинг. Поздравите 720S, разчитащ на изцяло нов битурбо двигател със 710 к.с. Той задвижва алуминиево-карбоновото купе, тежащо малко над 1200 кг. Звучи ли впечатляващо?

Със сигурност горните цифри говорят много на най-запалените ентусиасти. Новият 720S е по-лек от 650S, а също и много по-аеродинамично ефективен. Очевидната разлика между двата модела е липсата на масивни въздоходи отстрани на купето. Това далеч не означава, че двигателят е оставент на произвола на съдбата, напротив. Въздушният поток минава покрай А-колоните и се насочва към отворите във вратите, а оттам, през други отвори се насочва към мотора. Това решение подобрява охлаждането на двигателя с 15%, като освен това добавя допълнителни притискаща сила.

Но това е само един от триковете. 720S се подпомага от активен заден спойлер, който преминава през цялата широчина на автомобила. Активира се при минаване над определена скоростна граница.

Вижте част от премиерите в „Палекспо”

Той има три позиции, като в една гарантира оптимално управление, в другата максимална скорост в права линия, докато в третата играе роля на огромна въздушна спирачка.

 Това е "сгънатият" вариант на приборното табло, другият е по-традиционен.

Това е "сгънатият" вариант на приборното табло, другият е по-традиционен.

Оформлението на интериора е крайно минималистично. Основните акценти са 8-инчовият екран, но най-интересно е подвижното приборно табло (Folding Driver Display), което се скрива с цел предлагане на оптимална видимост към пътя.

Под олекотените панели на 720S е монтиран новия Рroactive Chassis Control II, който, освен всичко останало, използва хидравлично свързани амортисьори на всяко колело, като така са премахнати анти-рол баровете. Така се намалява теглото, от една страна, от друга страна това решение води до по-добро сцепление и обратна връзка. Има три режима на окачването: Comfort, Sport и Track, тъй като дрифтингът става все по-модерен в последно време, McLaren предлага системата Variable Drift Control.

Звездите на Автомобилен салон Женева може да видите тук

Базиран на 3,8-литровия мотор на McLaren, новият 4,0-литров битурбо V8 агрегат генерира 710 к.с. при 7500 об/мин. Максималният въртящ момент от 730 Нм идва при 5500 об/мин. McLaren не разкриха динамичните параметри на модела, задоволявайки се да кажат, че от 200 км/ч моделът спира на място за невероятните 4,6 секунди. Това се дължи на въздушната спирачка и огромни карбон-керамични спирачни дискове.

Още новини от Женева:

Конкурентът на Panamera идва като хибридния AMG GT Concept

Изглежда плашещо, изглежда като новия „Батмобил”

Peugeot 3008 спечели приза „Автомобил на 2017 година в Европа”

Източник на статията: Vesti.bg

Женева 2017 McLaren Макларън McLaren 720S