Mercedes E-Class All-Terrain застава срещу А6 Allroad

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

К омби с увеличен клиренс и 4х4 задвижване – това е формула, която се експлоатира от няколко компании с голям успех през последните 20-ина години и нещо. Към тази компания сега се присъединява последната модификация на шестото поколение на Е- Class - All-Terrain. Публичната премиера на модела ще се състои на автомобилния салон в Париж, който Vesti.bg ще отрази от мястото на събитието.

Новият модел се отличава с подсилени брони и защитни скари под пода на автомобила. В стандартното оборудване влиза пневматичното окачване Air Body Control, благодарение на което пътният просвет варира от 121 до 156 мм. Режимът с максимален клиренс е предназначен за движение по пресечен терен с максимална скорост 35 км/ч.

Mercedes-Benz E-Class All-Terrain разчита на пренастроена система за задвижване на четирите колела 4Matic, както и с функция Dynamic Select, даваща избор на пет режима на задвижване.

От стандартното комби All-Terrain се различава с нови 19- и 20-цолови джанти. Педалите са спортни, изработени от неръждаема стомана, открояват се и алуминиеви декорации.

Първоначално Mercedes-Benz E-Class All-Terrain ще се предлага единствено с 2,0-литров дизелов двигател, генериращ 194 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Трансмисията е добре позната – 9-степенния „автомат“ 9G-Tronic. Тази комбинация позволява на високопроходимото комби да ускорява до 100 км/ч за 8 секунди, преди ускорението да спре на 232 км/ч.

Четете още:

76% от младите европейци залагат на електромобила

Tesla с най-ниско обезценяване сред електромобилите

Източник на статията: Vesti.bg

Автомобилен салон Париж 2016 Mercedes E-Class All-Terrain Мерзедес Mercedes