Nissan проведе проучване сред жителите на Европа на възраст от 18 до 34 години, т. нар. „милениум“ поколение. Болшинството от представителите на поколението, родено след 1980 г., виждат в електрическите автомобили голяма крачка напред към опазване на околната среда.
В запитването участие са взели 2500 представители на „милениум“ поколението от Великобритания, Франция, Италия, Германия и Испания. Изследването показва, че младите европейци са готови да пробват „нещо ново“ и да изоставят традиционния превоз в името на бъдещето на Земята.
Основните проблеми на екологията, които назовават респондентите, са недостигът на прясна вода (32%), замърсяването на въздуха (42%) и глобалното затопляне и изменение на климата (53% от участниците).
76% от младите хора посочват електромобилити и хибридите като възможен път за решаване на част от тези проблеми. 50% от тях разглеждат възможността за покупка на екологичен транспорт или вече имат такъв.
Според Сарван Сингх, старши партньор във Frost & Sullivan и член на консултативния съвет на Nissan по въпросите на интелектуалното автомобилостроенене, на „милениум“ поколението може да се разчита. Това поколение се отнася с голямо внимание към природата и е готово да промени живота си, за да помогне в опазването на околната среда.
Напомняме, че Nissan Leaf стана най-продаваният електромобил за периода януари-май 2016. Наскоро Renault предаде ключовете на своя 100-хиляден електромобил, а Renault-Nissan има реализирани над 350 000 продажби на електрически коли по света.
Четете още:
Toyota чества 50 години Corolla с 44 млн. продажби
VW ще представи концептуален електромобил с пробег до 600 км
https://carmarket.bg/drugi/bmw-napravi-edition-red-na-seriia-4-specialno-za-nashiia-pazar-1105