Manhart напомпа Porsche 911 GT2 RS до почти 1000 „коня”

Удоволствието е скъпо – искат му 550 000 евро

Пламен Георгиев,
Manhart TR 900

, Manhart

Manhart TR 900

П рез последните месеци германското тунинг ателие няма умора. Последното им творение са нарича TR 900, като основата е Porsche 911 GT2 RS. Този автомобил не се нуждае от нищо, защото според мнозина е един от най-добрите суперспортни автомобили, но пък е така направен, че е изключително плодородна почва за тунерите. В този случай Manhart не са се ограничили само до мощността, но са го накичили с много карбон и спойлери.

Зад седалките са монтирани нов комплект по-големи турбини ТТН 1000, по-голям интеркулер на CSF, включително по-голяма перка на вентилатора, монтирана отпред, алуминиев изпускателен колектор Manhart IPD и ауспуси Sport by Kline Innovation с катализатори HJS с по 200 клетки. Към това има и ремапнат от Mapswitch електронен контролен блок.

Manhart

Резултатът от всичко това е увеличение на мощността до 959 к.с. и 1050 Нм въртящ момент. За да може да понесе тези параметри, инженерите на Manhart са актуализирали и 7-степенната трансмисия PDK.

Шасито на 911 GT2 RS също е пипнато, макар карбон-керамичните спирачни дискове и Y-образните магнезиеви джанти да са оригинални. Промени тук се правят само при допълнително изискване от страна на клиента.

Manhart

Иначе сериозна работа от страна на Manhart е отишла по купето, което е накичено обилно с карбонови елементи на DB Carbon. Нови са предният спойлер със странични разширения, рамките за въздуховодите отпред, страничните ризи и дифузьорът отзад.

Интересното е, че по интериора не е правено нищо, сложени са само нови стелки.

Manhart остават верни на себе си и не разкриват динамичните параметри на своите творения. Но пък не се свенят да кажат цената на TR 900, тя е точно 550 000 евро.

Manhart MH2 560 Manhart TR 900 Тунинг