Н а 24 февруари Geely стартираха продажбите на субкомпактния кросоувър Icon с онлайн лансиране, гледано от милиони. Часове по-късно компанията вече бе събрала на 30 000 предварителни заяви, знак, че новият модел може да се превърне в най-популярния SUV на Geely.
Фактът, че моделът е дело на петте световни дизайнерски центъра на Geely, говори за глобалните амбиции на автомобила. Екстериорът е дело на студиото в Калифорния, докато интериорът е направен в студиото в Барселона. Всичко е оформено и завършено в студиото в Шанхай.
Това голямо усилие се обяснява с факта, че в бъдеще моделите на Geely ще използват същия минималистичен дизайнерски език, какъвто сега въвежда Icon.
Дизайнът на интериора е много модерен, като акцент са двата 10,25-инчови дисплеи на приборното табло и инфоразвлекателната система. Но големият акцент (за момента) е наличието на новата Intelligent Air Purification System (IAPS).Работеща заедно за климатика, целта на IAPS е да „изолира и елиминира вредните елементи от въздуха в купето на автомобила, включително бактерии и вируси.”
На технологичния фронт Icon също има с какво да се похвали, предлагайки Ниво 2+ на автономност, осигуряващо се от 12 ултразвукови радара и 5 камери с висока резолюция. Geely Icon е оборудван и с подобрена 360-градусова система от камери, добавяйки 180-градусов обзор отстрани, отпред или отзад, за да елиминира слепите точки.
В Китай моделът дебютира с 1,5-литроб турбо бензинов мотор и 48-волтова мека хибридна система, работещи съвместно със 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител. ДВГ-то генерира 177 к.с. и 255 Нм, докато 48-волтовата система дава допълнително 13,6 к.с. и 45 Нм. Geely казва, че средният разход на модела е 5,7 л/100 км. Цените на Icon варират от $16 500 до $18 300.
Renault Twingo Z.E.: градски шик на ток
DS 9: седанът може да е красив, шикозен, модерен и плъг-ин хибриден