К итайците от Techrules ще предлагат своя Ren в няколко модификации: с два, четири или шест мотора! Те черпят енергия от батерии с мощност 14, 25 и 32 киловатчаса. Самите батерии се захранват от мирко-турбина, работеща с дизелово гориво.
Максималната мощност на топ версията с микротурбогенератор е 1305 к.с. и ненормалните 2340 Нм въртящ момент. За предните колела има по един електромотор, а задните се задвижват от по два електромотора. Общо шест! Така тежащият 1630 кг Ren ускорява до 100 км/ч за 2,5 секунди. Максималната скорост е 320 км/ч.
Средният разход на гориво, според създателите, не превишава 7,5 л/100. С 80-литров резервоар моделът може да измине 1170 кг (пробегът на електричество може да достигне до 200 км).
Направете една фото разходка сред най-интересните експонати в Женева
Според Techrules, патентованата хибридна система TREV може да осигури пробег до 2000 км, но това зависи от автомобила, в който ще се монтира. Зареждането на батерията на 80%, при използване на специални бързи зарядни станции, отнема 15 минути. Ресурсът на батерията е разчетен за 100 000 цикъла.
Подготовката на шасито и карбоновия монокок е дело на италианската фирма L.M. Gianetti, а дизайнът е поверен на Джорджето Джуджаро и сина му Фабрицио. В интериора може да бъде монтиран или само шофьорска седалка, или шофьорска и още две пътнически седалки (зад водача).
Производството на Techrules Ren ще започне през 2018 г., като то ще се извършва в Италия. Компанията планира да направи само 96 бройки, като на година няма да се правят по повече от 10 бройки.
Още новини от Женева:
Мощност и аеродинамична ефективност в най-чистата им форма