Jaguar F-PACE вече се предлага с по-богато оборудване, опростена гама, по-голям пробег само на ток за версията P400e plug-in хибрид и подобрена инфо-развлекателна система.
За моделната 2024 година, P400e вече е оборудван с литиево-йонна батерия с 9 модела (а не 8) и увеличен до 19,2 kWh капацитет. Резултатът е увеличаване на пробега, който нараства от 53 до 65 км, или повече от 20%. Това се отразява директно на вредните емисии и разхода на гориво, които сега се равняват на средно 37 г/км и 1,6 л/100 км.
Комбинираната мощност на задвижването на P400e от 404 к.с. и 640 Нм въртящ момент позволява ускорение от 0-100 км/ч за 5,3 секунди.
Всички клиенти на F-PACE по света вече ще се възползват от опростена, по-фокусирана моделна гама. Моделите R-Dynamic S, SE и HSE са оборудвани съответно с 19-, 20- и 21-инчови джанти, докато 400 SPORT вече идва с 22-инчови ковани джанти.
Динамичното присъствие на F-PACE се засилва с черния пакет – вече стандартен за всички модели от R-Dynamic SE до SVR, който сега е с Gloss Black покритие върху страничните огледала, решетката и рамката ѝ, рамката на прозорците, вентилационните отвори на калниците, задните емблеми.
R-Dynamic S получава ново TFT цифрово приборно табло с два циферблата. На клиентите се предлага инфо-развлекателната система Pivi Pro с безжична интеграция на Apple CarPlay и Android Auto, както и навигация what3words.
Моделната гама на F-PACE включва R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT и SVR. Последният разчита на 5,0-литров V8 бензинов двигател на Jaguar с 550 к.с. Тази мощност гарантира ускорение от 0-100 км/ч за 4,0 секунди и максимална скорост от 286 км/ч.
Гамата включва още мощния 250 к.с. четирицилиндров бензинов мотор, както и меките хибридни дизелови версии със 163 к.с. и 204 к.с. Има избор още на 6-цилиндров дизелов двигател с мека хибридна технология и 300 к.с., както и 6-цилиндров бензинов мек хибрид с 400 к.с.
Всички модели F-PACE разполагат с интелигентно задвижване на четирите колела и осемстепенни автоматични трансмисии.