Jaguar предизвика голям дебат със своето дръзко ребрандиране. То доведе на компанията както похвали, така и множество критики. Дори и американският президент Доналд Тръмп се изказа остро срещу новата визия.
Това провокира отговор от страна на новия изпълнителен директор П.Б. Баладжи, съобщава Motor1: „Трябва да сравнявате нашите числа директно с тези на другите и какво постигат те“, казва Баладжи.
Изказването му предизвика въпроси, тъй като Jaguar в момента практически не продава нищо на повечето пазари. А новите модели още не са готови, за да може да се сравни дали ребрандирането реално е помогнало на продажбите им или не. Компанията не разкрива дали и колко предварителни заявки има за бъдещите си предложения.
Но пък Баладжи, че компанията ще запази своята кампания „Не копирай никого“. И ще продължи в същата посока: „Вече имаме готови планове, постепенно показваме колите и те получават вълнуващи отзиви от клиентите на терен. Така че това е нашата стратегия“, коментира Баладжи.
Той допълва, че компанията вече мисли за още нови модели. Тази година се очаква да бъде показан GT моделът, който ще е базиран на Type 00. Освен него обаче може да има още предложения.
Баладжи запазва подробностите в тайна, но според неофициални слухове, Jaguar подготвя още купе и SUV. Те също ще са изцяло електрически като GT модела.
Според компанията типът клиенти, към които тя се насочва, не се интересува толкова от задвижването, колкото от дизайна и качеството. Това са клиенти, които ще плащат шестцифрени суми за колите на Jaguar и фокусът ще е малко продажби с голяма печалба, вместо масово производство.