И Доналд Тръмп се присмя на ребрандинга на Jaguar

Президентът на САЩ определи противоречивата кампания като „катастрофа!“

Jaguar рекламна кампания

, Jaguar

Това е водещият кадър от рекламната кампания за ребрандиране на Jaguar. В нея няма нито един автомобил, а вероятно малцина са били тези, които са разбрали посланието й

А мериканският президент вдъхна нов живот на сагата за противоречивия опит на Jaguar през 2024 г. да се ребрендира, използвайки определението „пълна катастрофа“, като това, според него, е била причината за позорното напускане на доскорошния шеф на компанията.

След като похвали рекламата за дънки на American Eagle с участието на актрисата Сидни Суини, която беше силно критикувана от други, Тръмп я противопостави на мултикултурната, но озадачаваща кампания на Jaguar, в която нямаше нито един автомобил. Президентът я определи като „пълна катастрофа!“ в Truth Social. „Главният изпълнителен директор току-що подаде оставка и компанията е в абсолютен смут. Кой иска да си купи Jaguar, след като е видял тази позорна реклама.“

Доналд Тръмп направи коментарите тази седмица, когато JLR обяви новия си главен изпълнителен директор. Това е П. Б. Баладжи, който е финансов директор на компанията майка на JLR Tata от 2017 г. и има 32 години опит в автомобилната и потребителската индустрия, казват от JLR. И въпреки че е бил човек, който се занимава с пари през последните осем години, Баладжи знае и как работят колите, съдейки по квалификацията по машиностроене в автобиографията му. Баладжи заменя Адриан Мардел, който се пенсионира след 35 години в JLR, последните три от които прекара като главен изпълнителен директор след напускането на Тиери Болор.

Кампанията за ребрандиране и препозициониране на Jaguar – който се насочва към луксозния клас електрически автомобили – за посмешище. Въпреки че няма доказателства, че пенсионирането на Мардел има нещо общо с въпросната рекламна кампания, Тръмп е на друго мнение.

Доналд Тръмп Jaguar рекламна кампания