Hyundai показа повече от новата Kona, разкри бензиновия модел и хибрида

ДВГ са с мощност от 149 и 198 к.с., хибридното задвижване предоставя общо 141 “коня”

Hyundai Kona

Hyundai

Hyundai даде повече подробности за второто поколение Kona, след като в края на миналата година показа моделната гама с няколко изображения. Както се вижда, вече имаме много повече снимки, включително и от интериора.

По-голяма от предшественичката си, новата Kona е с междуосие, удължено с 60 мм до 2660 мм. Общата дължина се е увеличила със 145 мм до 4350 мм, докато широчината вече е 1825 мм. Когато е оборудван със 17-инчови гуми, компактният кросоувър е висок 1580 мм.

Тези размери са с ДВГ и хибридно задвижване. Пропорциите на EV трябва да са доста сходни, тъй като използва същата платформа.

Hyundai

В Южна Корея Hyundai възнамерява да продава Kona с атмосферен 2-литров бензинов двигател със 149 к.с. и 180 Нм въртящ момент, предаван към колелата чрез CVT.

А с 1,6-литровия мотор турбокомпресор ще получите 198 к.с. и 265 Нм заедно с осемстепенна автоматична трансмисия.

Хибридът използва 1,6-литров агрегат, който работи в дуо с електрически мотор, за да осигури "впечатляващо ускорение и висока ефективност”, както посочва компанията.

Комбинираната мощност възлиза на 141 к.с. и 265 Нм, като тук трансмисията е шестстепенна автоматична с два съединителя.

Hyundai

Товарният обем със сгънати задни седалки е 723 литра. Hyundai също така рекламира “най-доброто в класа пространство за раменете за пътниците отзад”. И програмируема електрическа задна врата, позволяваща на собствениците да избират височината на отваряне и дори скоростта, с която се отваря и затваря.

Налице е безжично зареждане и OTA актуализации, заедно с NFC технология, за да превърнете вашия смартфон или смарт часовник в цифров ключ.

Hyundai

Интериорът е по-добре обезшумен, благодарение на допълнителен звукоизолиращ материал, двойно ламинирано стъкло (отпред), по-дебел подов килим и шумоизолирани гуми на 19-цоловите джанти.

Личи, че Kona вече има два 12,3-инчови екрана, но все още залага на много физически бутони на централната конзола за бърз достъп до често използвани функции. И това е добра новина, защото трендът явно за обръща към доброто старо.

Hyundai планира да предостави допълнителна информация за модела през март, когато ще научим и за Kona EV.

Hyundai Hyundai Kona Hyundai Kona Electric