П окрай всички неща, за които пишем надълго и широко с електрическата и автономна мобилност и получаването на услуги и “ъпдейти” по въздуха, ето ви още нещо за близкото бъдеще.
Покрай новините за премахване на дилърства, скъсяване на дистанцията между производителя и клиента.
FIAT изпревари всички, представяйки първия в света шоурум в метавселената. Разбирай виртуална реалност, в която съвсем реално можете да си купите кола.
Началото се поставя с един модел - 500 La Prima от Бочели, но не е никакъв проблем а разшири предлагането. Това ще стане още до края на годината с цялата гама на 500.
Мета шоурумът е направен в сътрудничество с Touchcast и Microsoft. FIAT обещава, че там ще бъдете „подпомогнати от човек, ще имате реалистично и без стрес изживяване в избора на автомобил на марката”.
Въпросният напълно реален човек, може да отговори на всеки клиентски въпрос и то в реално време.
Подразбира се какви въпроси вече си задават по-грамотните технически - FIAT Metaverse Store не изисква да се използват VR слушалки или друг скъп хардуер. Това стана възможно благодарение на Metaverse-as-a-Service на Touchcast, изграден върху Microsoft Cloud.
Веднъж влезли в Metaverse Store, Product Genius ви приветства и е готов да ви предостави всякаква информация. А вие можете да огледате колите отвсякъде с помощта на 360-градусови изображения.
Product Genius също така ще помогне на клиента да научи за технологията на автомобила, включително ще отговори на въпроси относно електрическата мобилност, презареждането и т.н.
Клиентите могат да разгледат отблизо как работят информационно-развлекателната система и различните режими на шофиране и зареждане на EV. Както и да персонализират модела, като изберат цвят, интериор, екстри, всяка една желана функция.
Освен това клиентите могат да получат виртуално изживяване с шофиране на новия FIAT 500 La Prima от Бочели на La Pista 500 - трасето на покрива на завода в Торино.
FIAT казва, че неговият Product Genius е наличен от понеделник до петък от 9:00 ч. до 20:00 ч. и в събота от 10:00 до 18:00 часа.