О чевидно руското автомобилостроене е дръпнало много в развитието си, след китайците започнаха да копират и тях. Landwind стана скандално известна с пълните копия на моделите си, а началото бе поставено с Range Rover Evoque. Не е изненада, че именно тя възприе т. нар. „Х-face”, който се превърна във фирмено лице на Lada и Mitsubishi.
На снимките виждате новия субкомпактен кросоувър на Landwind (джойнт вънчър между Changan Auto и Jiangling Motors), носещ вътрешнофирменото обозначение E36 (не го бъркайте с добрата старата „тройка” на BMW). Това е версия на Changan CS35.
Отпред новият кросоувър на Landwind прилича изключително много на Lada XRAY. Близките параметри и релефните колесни арки подсилват приликите още повече, но трябва да се отбележи, че в „китаеца” има оригинални (но копирани от Citroen) вертикални светодиодни дневни светлини в краищата на бронята. Отзад Landwind няма нищо общо с XRAY, затова стоповете са свалени (образно) от Mitsubishi ASX.
За техническите параметри на клонинга не е известно нищо, но се предполага, че задвижването ще е същото като при Changan CS35: 1,6-литров бензинов двигател със 113 к.с., работещ съвместно с 5-степенна механична кутия или 4-степенна автоматична. Задвижващи са само предните колела. Очаква се към този мотор да се прибави и 1,5-литров бензинов турбо мотор със 150 к.с.
Напомняме, че новото фирмено лице на Lada бе демонстрирано през 2012 г. с концепцията XRAY Concept. Две години по-късно бе представен серийният вариант, а още две години след това (от февруари 2016 г.) моделът влезе в производство.
Четете още:
Обновеният Audi RS3 бие AMG A45 и M140i по всички параметри
Renault-Nissan с почти 10 млн. продажби, за малко да измести GM от третото масто
Съдбата на малките дизели на VW е предрешена в полза на хибридите