В случай, че не сте забелязали, модерните автомобили са натъпкани до козирката с всевъзможни системи, технологии, камери и т.н. А това може (и е) да е объркващо за голяма част от собствениците. Nissan разбира това, затова предприема нов подход, насочен към американските клиенти.
Японската компания стартира нова програма в САЩ, наречена Second Delivery. По същество това е последващо посещение от специалист при клиента, без това да струва нещо за него, като основната цел е да помогне на човека да научи всички технически особености на автомобила.
Тази среща ще се случва около две седмици след покупката. Уговорената среща може да е навсякъде, у дома на купувача, в офиса му, в ресторант или където другаде се разберат. Задачата на експерта е да преведа собственика стъпка по стъпка през всички основни и важни системи на автомобила.
Този процес обикновено се извършва по време на предаване на автомобила, но идеята тук е да се даде известно време на собствениците да се аклиматизират към новата си кола, преди да се гмурнат по-дълбоко. Подробностите също могат да бъдат пропуснати по време на големия ден, тъй като собствениците често са развълнувани да потеглят с новия си автомобил. Често не знаят и какво да попитат, тъй като не са запознати с колата.
А да слушаш как търговецът ви обяснява да автоматичните функции на фаровете или регулирането на климатика през телефона ви, може да не е толкова привлекателно, когато в организма ви има много адреналин.
Засега Second Delivery се предлага само за Ariya, вероятно защото това е най-технологично взискателният автомобил на Nissan. Услугата „се очаква да се разшири“ по-късно през 2024 г. до Rogue и Leaf.