BYD има големи амбиции за своето представяне на европейския пазар. Те се кореняха в електрическите автомобили, но компанията осъзна, че европейците все още не са готови за EV.
Това обаче не я отказва дори напротив. Амбицира я да смени курса и да продължи европейската си експанзия, съобщава CarScoops. Затова основен фокус ще бъдат хибридите и в частност plug-in моделите.
В момента BYD предлага в Европа само Seal DM-i като plug-in хибрид. Но това скоро ще се промени. Компанията планира да пусне на пазара минимум още два plug-in модела още тази година.
„Не всички са готови за електрическите коли. Трябва ни нещо друго, което да убеди клиентите. Всеки месец намираме баланса между това както искат клиентите и какво е успешно за дистрибуцията. В близко бъдеще ще имаме две колони – изцяло електрически и DM-i“, казва Мария Грация Давино, регионален директор на BYD.
Компанията напредва със заводите в Унгария и Турция, което ще ѝ позволи да се справи и с митата за китайските автомобили, които ЕС въведе. През първото тримесечие на годината BYD е продала над 37 000 автомобила в Европа – значителен ръст спрямо 8500 броя за същия период година по-рано.