Brabus 820 e Porsche 911 Turbo S на стероиди

Brabus излезе от комфортната си зона, която включва тунинг на различни модели Mercedes, поемайки по друг път: тунинг на Porsche 911 Turbo S Cabriolet

Brabus 820

Brabus

Brabus 820

Н аречен Brabus 820, което, традиционно за Brabus, е препратка към мощността в конски сили на кабриолета, с които е преминал на територията на суперавтомобилите. Важното уточнение е, че този автомобил не е призван да чупи вратове само на права отсечка, тъй като не е загубил нищо от способностите си да описва и завои.

Започвайки от под предния капак, упс, извиняваме се – от задния капак, там е монтиран 3,8-литров редови „шестак”, снабден с нови турбини и други подобрения. Резултатът е впечатляващите 820 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Това е сериозен скок от стандартните 650 к.с. и 800 Нм. Цялата тази мощност продължава да отива интелигентната система за задвижване на четирите колела посредством 8-степенна PDK трансмисия.

Brabus

Както може да се очаква, тези 170 к.с. в повече се отразяват положително на спринта от 0 до 100 км/ч, който вече отнема 2,5 секунди, а не 2,8 секунди на стандартния модел. Това ще рече, че Brabus 820 е по-бавен от Bugatti Chiron в това упражнение със само 0,1 секунди.

Brabus

Инженерите на Brabus са разработили нови амортисьори, които снижават автомобили с 25 мм към пътя, с което оптимизарат пътното поведение, снижавайки центъра на тежестта.

На предната ос са монтирани 21-инчови, а на задната – 22-инчови джанти, които допринасят към общия облик на модела, който и без тях би бил супер атрактивен с карбоновите елементи по купето и голямата „дъска за гладене” отзад.

Интериорът е комбинация между червени акценти и черна кожена тапицерия.

Сайтът на Brabus разкрива и цената на това удоволствие, което в Германия е… 405 157 евро.

Brabus 820 тунинг Brabus