Brabus представи най-скъпия пикап

Cullinan и Bentayga били най-скъпите SUV? Brabus 900 XLP не им отстъпва по цена, дори може да ги бие, но проблемът (за щастие на колекционерите) е, че той е пикап, а не SUV.

Brabus 900 XLP

Brabus

Brabus 900 XLP

А бсолютно всички фактори, които спъват масовите марки, работят за скъпите и луксозни брандове. Доказват го финансовите им отчети: много по-малко продажби, невероятни печалби. Това е така, защото всеки насочи вниманието си само към най-скъпите си модели, които генерират най-голяма печалба.

В тези смутни времена процъфтяват компаниите, предлагащи ексклузивитет на клиентите си. Една от тях е Brabus, които разшириха гамата XLP с въвеждането на модела 900 XLP. Базиран на последното поколeние Mercedes-AMG G 63, той ще се изпълни в тираж от само 10 бройки, което е още по-голям магнит за инвестиционна придобивка. Затова не се и съмнявайки, че тези 10 бройки ще бъдат разпродадени за часове. А колосалната стартова цена от 783 764 евро е дори още по-привлекателна за бъдещите си собственици.

Brabus

Основната разлика (и вероятно най-голям актив) с донора е фактът, че Brabus 900 XLP вече не е SUV, а пикап. Друг е въпросът дали някой би рискувал да надраска карбоновите елементи и 22-инчовите джанти, обути с гуми 325/55 Pirelli Scorpion.

Стоманена защита под пода предпазва двигателя, трансмисията и резервоара от досег с твърди препятствия, ако все пак някой богат арабски шейх реши да види на какво е способен автомобилът не в пустинните пясъци, а на истински офроуд терен. Осветяването му няма да е проблем, тъй като допълнителните релси на покрива са помогнали да се монтират допълнителни светлини.

Brabus

Интериорът е изпълнен в черна кожа и червени детайли, подвижна степенка под вратите за улесняване на достъпа, алуминиеви педали, допълнително карбон за облицовка на таблото и скоростомер, разграфен до 300 км/ч.

Последното е необходимо, защото Brabus 900 XLP е по-мощен от донора си. Тунерът е увеличил работния обем на V8 двигателя от 4,0 на 4,5 литра, монтирал е нови турбини и е модернизирал други части. Монтирана е и нова изпускателна система, като всичко това е помогнало да се постигне максимална мощност от… 900 к.с. и 1250 Нм въртящ момент. Той, обаче, е ограничен до 1050 Нм. Ускорението до 100 км/ч трае 4,4 секунди, докато максималната скорост е ограничена до 210 км/ч.

Brabus Brabus 900 XLP Тунинг пикапи