Brabus 900 може да се подиграе с почти всеки супер автомобил

Аналогията с ракета земя-земя е крайно неудачна в този момент, но и доста точна, защото този E 63 S е истинска ракета.

Пламен Георгиев,
Brabus 900

Brabus

Brabus не се трогват от воплите на безбройните еко активисти и лобистки групи, призоваващи за забрана на двигателя с вътрешно горене. Не се впечатляват и от всеобщата тенденция за електрификация. Те държат на своето, а то е да предлагат на клиентите си автомобили, с които биха могли да засрамят всеки супер спортен модел.

В случая говорим за Brabus 900, разработен на базата на Mercedes-AMG E 63 S. Благодарение на увеличение на работния обем до 4,5 литра и специална система за принудително пълнени (1,4 бара), битурбо двигателят в този седан генерира точно 900 к.с., което се подсказва и от самото име на модела. Максималният му въртящ момент е колосалните 1250 Нм, но е ограничен до „скромните” 1050 Нм.

 Brabus 900

Brabus

Brabus 900

Сами се досещате, че този вълк в овча кожа предлага и впечатляващо ускорение. Въпросните 1050 Нм се пренасят върху пътя посредством 9-степенната SPEEDSHIFT и задвижването на четирите колела 4MATIC+. Резултатът е, че Brabus 900 ускорява до 100 км/ч за… 2,8 секунди! Границата от 200 км/ч стига след 9,7 секунди, а до 300 км/ч са му необходими 23,9 секунди. Електронният ограничител на скоростта се включва при 330 км/ч, за да се предпазят гумите.

За да комбинират тези скорости с максимална стабилност на управление, Brabus влиза във въздушния тунел, за да разработи аеродинамичните елементи (карбонови), генериращи допълнителна притискаща сила. Автомобилът е оборудван с 21-инчови джанти BRABUS Monoblock Z “PLATINUM EDITION” (обут с 265/30 ZR 21 ContiSportContact 6 отпред и 305/25 ZR 21 отзад) и модул за снижаване на стандартното въздушно окачване, за да се оптимизира допълнително пътното поведение.

Тунинг Brabus 900 Brabus