Hyperscreen на Mercedes е с диагонал 56 инча, с инч над този при Cadillac Celestiq и осем повече от Lincoln Nautilus. Но приоритетите на Alfa Romeo са съвсем други, показва вътрешно проучване, което показва, че клиентите на марката не търсят гигантски дисплеи, които се простират през цялата широчина на арматурното табло.
Говорейки пред Autocar, Жан-Филип Императо, шефът на италианската марка, казва, че бъдещите модели няма да бъдат оборудвани с големи екрани: "Уважавам това, което прави Mercedes със своята дигитална технология, но моите клиенти не търсят широки по метър екрани в своите автомобили или 200 дигитални асистиращи системи."
Той продължава, казвайки, че типичният клиент на Alfa не се интересува от прогнозата за времето след три седмици, той просто иска да шофира своя автомобил.
Императо казва, че "cannocchiale" (приборното табло с два телескопични основни прибора) ще се запази, допълнен от голям Head-up дисплей. Любопитното е, че HUD ще може да проектира „призрачен автомобил” (това е изобретено от гейминг индустрията и кара играча да следва призрака, за да постига най-добрите времена за обиколка), за да може водачът да позиционира по-добре автомобила си на пътя. Той допълва, че новият модел, който ще получи нова конфигурация на таблото, е планиран за 2025 г. Той ще разчита на електрическата архитектура STLA Brain.
По днешните стандарти, екраните в Alfa Romeo са малки, Giulia и Stelvio са с 8,8-инчови, а Tonale получи 10,25-инчов. И трите са оборудвани с 12,3-инчови дигитални приборни табло.
Що касае технологията за автономно шофиране, бъдещите модели на Alfa ще предлагат режими, които Императо описва като „Искам да шофирам” и „Искам да се возя”, като водачът ще трябва да избира един от тях в началото на пътуването си, за да се гарантира, че няма да има объркваме между полуавтономното управление и пълния контрол от страна на водача.