Ютубър раздроби на парчета Ferrari F8 и Mercedes G63, продава ги като сувенири

Това може би е една от най-великите реклами, дълга е малко над 4 минути и за три дни има над 1,2 млн. гледания в „Тубата”

Пламен Георгиев,
Коди Детуилър ютубър

YouTube

Т рябва да му се признае: Коди Детуилър има и бизнес нюх, той е класически тип опортюнист. Не само че прави едни от най-гледаните YouTube изпълнения с автомобили, но сега доказа, че наистина е професионалист.

През август дойде последното му грандиозно изпълнение в едно царевично поле, където, след луда гонка, спирачките на неговото Ferrari F8 Tributo се запалиха, а резултатът бе, че червеният му италиански суперавтомобил изгоря като факла. Изгоря и снимачният миниван Chrysler.

Сега, в поредното си видео, Детуилър, човекът, който стои зад канала WhistlinDiesel показва своето Ferrari, но раздробено в 729 кутии. От изгорялото F8 са извадени всички метални части, старателно почистени и опаковани във въпросните кутии по половин килограм “Pieces of a Fast Red Italian Supercar”. Нарича ги така, защото адвокатите на Ferrari са изключително докачливи и може да го съдят, ако още не са започнали да го съдят.

Тези сувенири той предлага на своите последователи. Срещу $229 могат да се докоснат до парче италианска история.

Има и 899 кутии, пълни с “Pieces of a Red German Luxury SUV”, така нарича Mercedes-Benz G63, който преди време той подложи на различни издевателства, за да види колко е издръжлив. Предполага, че адвокатите на Mercedes също няма да са доволни, затова не използва името му. Всяка една кутия струва по $189.

Това изпълнение на Детуилър показва, че е истински опортюнист, защото опитва да превърне загубата в печалба, или поне да неутрализира част от загубите. Защото за F8 той е платил $400 000, а от тези сувенири би изкарал $166 941, но все е него. От немския SUV би изкарал $169 911, което вече е доста по-близо до истината.

Не бързайте да злорадствате, този пич разбира от бизнес. Той, заедно с партньора си Мак Макгир, ще разширят бранда WhistlinDiesel с премиум съдържание, потребителски продукти и други.

Преди години Supercar Blondie направи същото със своята марка, в момента тя има по над 2 млрд. вюта месечно във всичките си платформи.

ютубър WhistlinDiesel Коди Детуилър