И зцяло електрическият Puma Gen-E допълва хибридната версия на най-продавания модел на Ford в Европа, този път с нулеви локални емисии. Моделът обещава среден разход на енергия от 13,1 kWh/100 км, който трябва да помогне за пробег до 376 км, до 523 км ако се движи само в града.
При свързване с бързо зарядно устройство, Puma Gen-E може да бъде зареден от 10% до 80% за приблизително 23 минути.
Иновативното багажно пространство MegaBox на Puma е трансформирано в GigaBox, предоставяйки до 574 литра капацитет при вдигнати задни седалки – повече дори от някои по-големи SUV модели. Допълнително, 43-литрово предно отделение (frunk) използва пространството, освободено от бензиновия двигател, идеално за съхранение на аксесоари, които са лесно достъпни, дори когато багажникът е пълен.
Новият екстериорен дизайн на Ford Puma Gen-E запазва духа на последното поколение Puma, като добавя уникални елементи, които го правят по-отличителен и аеродинамичен. „Щитът“ на предната част заменя традиционната решетка, като тук виждаме заемки от Ford Mustang Mach-E.
Спортният заден спойлер и уникалните алуминиеви джанти подчертават електрическата идентичност на Puma Gen-E и допринасят за оптимизираната му аеродинамика.
В интериора на Ford Puma Gen-E модерният и изчистен дизайн продължава с два висококачествени HD дисплея. Най-новата версия на информационно развлекателната системата Ford SYNC 4 предлага облачно базирана навигация. Вграденият асистент Alexa предоставя възможност за гласови команди за проверка на работното време на любим ресторант или добавяне на артикули към списъка за пазаруване.
Новият екран на централната конзола, който може да се регулира по височина, осигурява допълнително пространство за лични вещи с възможност за заключване при напускане на автомобила.
Ford Puma Gen-E се произвежда в модерния завод на Ford в Крайова, Румъния, с електрически задвижващи системи, сглобявани в съоръжението на компанията в Хейлууд, Великобритания.