Е лектрическият седан Lucid Air ще може да изминава 517 мили с едно зареждане, което се равнява на 832 километра! Тази цифра е потвърдена от независимата инженерингова компания FEV North America, която сертифицира автомобилите по стандарта EPA.
На снимките виждате Lucid Air (произведение на Lucid Motors), който бе представен още през 2017 г. Световната премиера на серийния модел ще се състои на 9 септември. Моделът ще се произвежда в Каса-Гранде, Аризона. Началната цена на модела ще е $165 000.
Това е първият 900-волтов електромобил
За нея си има достатъчни оправдания. Първото е вече установеният автономен пробег. Другият е, че моделът ще бъде оборудван с 900-волтова батерия, чийто характеристики са близки до тези на батериите за състезателните електромобили. Другите основополагащи фактори за очаквания с огромен интерес дебют на модела, са новата трансмисия и система за топлинен контрол, която ще постави „нови световни стандарти”, твърди президентът на компанията Питър Роулисън. Трябва да се отбележи, че силовата система и софтуерът са собствена разработка на американците.
Към момента не се знае нищо за батерията на модела. Той ще се предлага в няколко версии, като в този случай вероятно говорим за топ версията с два електромотора (мощност над 1000 к.с.), пълноприводно задвижване и батерия с капацитет (вероятно) от 130 kWh. Ще има поне още два версии с по-скромни параметри.
Tesla Model S е първият електромобил с пробег над 400 мили (647 км)
Тук трябва да маркираме факта, че към момента автомобилът с най-голям пробег на ток е Tesla Model S. В средата на юни моделът бе сертифициран от ЕРА с пробег от 402 мили (647 км). Но това ще е с около 200 км по-малко, когато видим окончателния вариант на Lucid Air. За да е честно всичко ще кажем, че Tesla е с батерия от 100 kWh, докато вероятно капацитетът на батерията на Air е 130 kWh.
„Президентска” версия за виетнамския баварец
Канадец си купи Corvette, след като прогледна
Наследникът на McLaren F1 е с атмосферен V12, развъртащ се до 12 100 об/мин