Toyota представи два от най-важните нови модели в гамата си електромобили. Това са C-HR+ и Urban Cruiser. Те дебютират в Европа заедно, като ще бъдат основополагащи за EV предложенията на компанията.
Новият C-HR+ е вдъхновен от едноименния си събрат, но има и своята индивидуалност, казва компанията. Той е изграден на платформата e-TNGA, като има различен дизайн и интериор.

Toyota
Toyota C-HR+
Купето е с дължина 4520мм, а междуосието – 2750мм, което дава повече място вътре. Това се отразява и на багажника, който е 416 литра.
Повишено е и нивото на оборудването. То включва две подложки за безжично зареждане на смартфони, USB портове отзад и бутони за управление на климатика за задните седалки. Може да се поръча и панорамен покрив.

Toyota
Toyota C-HR+
C-HR+ ще се предлага с две различни батерии – 57,7kWh (само за модела с предно задвижване) и 77kWh – както за версията с предно, така и за тази със задвижване и на четирите колела. Toyota казва, че очакваният пробег е 600 км., като предстои валидацията му. Презареждането е със зарядни до 150kW.
Това ще е най-мощният модел на Toyota в Европа извън спортните GR предложения. Топ версията със задвижване на всички колела ще предлага 343 к.с. и спринт до 100 км/ч за 5,2 секунди. Моделът само с предно и по-малка батерия ще има 167 к.с., а с по-голямата – 224 к.с.

Toyota
Toyota C-HR+
Обърнато е внимание и на удоволствието от шофирането, като C-HR+ има подобрено окачване, специално настроено за модела, повишена стабилност и маневреност. На разположение са и множество технологии, включително Toyota Safety Sense, мониторинг на сляпата точка, адаптивни дълги светлини, паркинг асистент и др.

Toyota
Urban Cruiser също прави дебют, като ще бъде на пазара към края на годината. Той също ще има три версии – две с предно и една със задвижване на 4-те колела. Първите две са с батерия 49kWh и 61kWh, а третата – само с голямата батерия. Мощността е съответно 144 к.с., 174 к.с. и 184 к.с.

Toyota
Той също ще предлага много технологии, като в стандартното оборудване са множество асистиращи системи включително Trail Mode, адаптивен круиз контрол, асистент за лентата на движение и др. Ще използва комбинация от 10,25-инчово арматурно табло и 10,1-инчов инфотейнмънт дисплей обединени в общо тяло. Цените засега не са обявени.